Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Wednesday 4 July 2012

Kenapelah Hari-Hari KIte Perlu Bergadoh Eakk ...

assalamualaikum ..

ok korang,, hari nie aku nak luahkan perasaan aku dekat dalam blog aku ... tak penah2 aku luahkan perasaan aku dekat dalam blog. ini lah julung-julung kali nyer ... aku tak tau lah kan kenape aku hari2 mesti bergadoh dgn Mr.farid aku tu ... bukan seminggu sekali or due minggu sekali tau ... tapi HARI HARI DERRR .... bohonglah kalau aku ckp aku x sedih bile dah hari hari gadoh jew.. tarik muke same sendiri,, diam dalam kelas ... kalau kelas kite orang lain lain x pew jugak at least x dew lah aku mcm ...... entahlah nak cakap pown tak tau lah ... aku rase korang mesti faham kan ... tambah tambah dye duduk sebelah meje aku jew pown .. kalau gadoh dan dan ler x syok ark,, yelah kalau time ok,, asyik dok bergurau jew ... nie time dah gado mule lahhhh ... aiisshhh kadang kadang aku macam nak mengalah jew dgn dye,, tapi ..... tapi ..... sorry der,, aku nie jenis yang sentiase nak MENANG jew .. tau mesti ade orang yang x suke perangai aku nie kannn .. KESAH PULAKK AKUU YERR ... tapi kadang kadang gadoh kejap jew,, tengahari ok lah tu .. pas tu time balik gadoh balik .. aiyarrkkk mcm tabiciiii ... ok semue nyer berpunce dari aku sendiri ... sebab nyer tak dapat di nyatakan disini .. nak dijadikan cerite,, tadi pown kite orang gadoh tau ... pg mcm biase jew,, ok jew ... balik tu gadoh .. dah tu aku mcj dye elok elok,, dye leh reply KO CAKAP NGN AKU KEW,, LAH TAK PERASAN PULAK ... menyiap aku siott .. tapi aku still sloww jew dgn dye sebab tak nak lah gadoh gadoh .. x SYOK .. lg pulak tu kan,, dye cakap aku tipu dye sebab aku cakap kat dye aku tunggu dye time balik ... dye tak percaye ... kalau dye nak bukti pergi cari kawan dye si LEBAU tu,, aku keluar jew terus tanye mane si FARID .. tapi lebau cakap dye dekat wakaf ... aku pown tunggu lah kat situ,, bile dah nampak dye, dye pulak yg wat muke ngn aku ...layan aku pown x ade time tu ... aku ape lg cari si ZUL balik same same ngn dye ... tau pulak dye marah kan .. selagi aku boleh bersabar,, aku sabar jew ... sebab selame nie dye yang selalu tahan dgn perangai aku ..

: dah lah,, mengantok pulak aku :

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment