Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Thursday 6 June 2013

Pengalaman Pertama :)

assalamualaikum ...
hye korang :)


sekejap je dah masuk cuti sekolah minggu ke-2 ... cepat betol mase berlalu kan kan ... so, cuti sekolah kali nie aku kerje ... this is my first experience ... sebelum nie mane pernah aku bekerja ... ibu tak bagi, ayah tak bagi ... tah tapi kali nie ibu bagi pulak ... pelikkk ... aku kerje dekat hotel Bayou Lagoon .. sape tahu ?? rase nyer ramai yang tak tahu berbanding yang tahu .. yang mane tahu tu mesti rumah area-area situ ... rumah aku pown area situ je, tak jaoh pown :)pergi kerje tu pown kadang-kadang ayah hantar, kadang-kadang naik motor dengan dak yati ... aku kerje sebagai waitress ... kerje taklah penat mane, just penat time weekend je ... sabtu ahad memang ramai ! especially time breakfast, pehh ! rase macam nak tercabut kaki aku beb ... time lunch tak sangat ...just biase-biase je ... tapi dinner lagi best ! kadang-kadang tak ade dinner, and kadang-kadang jugak tak ade lunch dangan dinner ... itu paling best ! duduk rilex je doe ...lap sudu ke, lap pinggan ke, tak pown pandai-pandai lah nak buat ape pown ... yang kerje dekat situ aku, jiha, yati and amira budak kelas 5D ... akak-akak senior semue baik-baik ... tapi ade sorang due lah yang macam shiall :p boss pown ok je tapi ... tapi .... ahahaha biar lah rahsia :) semalam last kite orang bekerje dekat Cafe Bayou Lagoon tu ... dah berhenti ... ye lah, dah name pown part time kan ...time nak balik semalam rase sedih pown ade jgak .. sedih nak tinggalkan akak-akak and abang-abang yang baik belake tu ... nak-nak abg aril yang gentle gituuu ~~ wuwuwu ... aku paling suke dye bercakap dengan aku ... dye jenis tak suke marah-marah ...tengok gaye macam manje je .. heeee ~~ tapi sayang, dye dah kawinnnn :( anak satu dah kot ... :(  *frussssss akuu sekejapppp !! berrr ~~ nak balik semalam pown ramai yang suruh kerje dekat situ lepas spm nanti ...part time dekat sane lagi ... tahu lah rindu dekat aku yang comel nie ... ahaha malu sekejappp !

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment