Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 14 July 2012

Kadang-Kadang Kan,, Aku Rase Menyampah Pulak Dengan Perangai Aku Nie ..

Assalamualaikum ..

nak story nie ... mmm aku tak tau lah ape nak jadi dengan aku nie ... aku rase kan macam nak belajar hidop berdikari jew .. tapi ........... ape kan daya,, aku nie TAK RETI nak cube berdikari .. mane tak nyer,, dulu beria-ia nak dok hostel ... bile dah sampai jew amek kau, nak balik lah pulak ... baru sampai kowt kat hostel dah macam tu .. TEROK LAH KAU NOR AFIQAH. minggu pertame balik aku dah siap ready barang-barang aku .. orang lain bawak balik 1 beg jew,, tapi aku dengan baldi, bakol berus gigi semue aku angkot .. haha tu makne nyer dah tak tahan ler tu .. ok,, tu lah pengalaman aku zaman dulu-dulu .. heee amat memalukan kan kan ... lepas tu aku nie jenis yang nak menang jew ... tak boleh nak mengalah .. satu lagi perangai yang amat amat menjengkel kan ... mane tak nyer kalau aku kat umah nenek,, nenek selalu menangkan aku ... yelah aku sorang jew kowt cucu perempuan yg first ... so aku mesti diberi keutamaan okeyh ... dan yang menjadi mangse .. BF aku ,, kesian dye .. dye lah yang selalu kene tahan dengan perangai aku yang terok nie .. dye yang selalu mengalah dengan aku ... sorry yer .. itew janji itew cube ubah perangai nie ... kalau tak boleh jugak maaf lah yer .. macam selalu orang cakap '  BE YOUR SELF ' .. hehehe ..  selagi awak boleh tahan dengan perangai itew,, awak tahan jew tau .. kalau tak leh tahan,, cubit jew itew .. itew kan dok sebelah awak .. muah muah untuk awak .. ok lah aku nak beranjak dulu, nakkkk on9 lah pulakk ... bye bye ..

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment