Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 22 July 2012

Kejap Jew Mase Berlalu Kan Kan ...

assalamualaikum ..

kejap jew dah 2 ramadhan ... pas tu pejam celik .. pejam celik dah raye ... woowwww .... tak sabar nyer rase nak raye .... kalau dulu mesti fikir nak kumpul duit raye banyak-banyak ... tapi sekarang ,,, NO COMENT .. yelah dulu kecik lagi kowt ... kalau sekarang kan nanti orang yang nak bg duit raye tu pown teragak-agak nak bagi kew tak .. al-maklum lah dah besau ... wat kate ibu aku dah nak kawin dah ... aiyaakkk .. tu tak bermakne aku pown tak boleh dapat duit raye jugak tau ... hehe .... aku nak sangat puase penoh ... macam tahun lepas aku ronggak 3 hari jew beb ... hehe jangan jeless bahh ... tapi tahun nie nampak gaye macam tak dapat jew penoh ...sobb sobb sedihhhh ... so macam mane dengan persiapan untuk raye korang,, aku tahun tema baju warne purple ... hehe bab-bab baju nie semue terletak di tangan aku .. tiada sorang pown yang boleh membantah ... hehe .... then kuih raye yang WAJIB ade kat rumah aku tiap-tiap tahun ape lagi .......... kalau bukan ALMOND LANDON yang sedap tu ... uhhhhh meleleh ayak liur cek nohh ... pas tu kuih tart ... tart tu bukan favourite aku,, tapi just minat minat mcm tu jew sebab inti dye nenas kan .. 


ok, cerite pulak pasal buke puase kan .. aku selalu buke mesti kene ade murtabak ayam atau daging ... tak pown roti boom .. wowww tak dew bende tu tak jalan bro ... sorry aku nie kuat makan . sebab tu lah my UDANG pangil aku kakak debab .. alololo,, so sweet name tu kann ... tak pew, tembam-tembam pown dye sayang .. tak lame lagi birthday dye, baru plan nak ajak keluar makan .. candlelight dinner gitu .. wahaha tapi ape kan daya,, tahun nie birthday dye dalam bulan ramadhan .. tak pew kan udang nanti kakak debab belanje something eah eah ... muah sikit ... 
ok lah,, sampai sini jew lah leteran aku ... penat pulak menaip banyak-banyak .. hehe bye2 .   

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment