Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 4 August 2012

Hati Aku Ade Dua Orang Yang Aku Sayang Dan Yang Sayangkan Aku

Assalamualaikum ..

tibe-tibe malam nie aku tak boleh nak tidow lah.. sebab tibe-tibe malam nie aku teringat pasal aku.. i mean, seumur hidup aku.. tak pernah aku sayang 2 orang laki dalam mase yang same... due-due sayang dekat aku.. aku pown sayang dekat due-due... aku bukan jenis yang tamak ok.. tapi aku just tak tau nak pilih sapew diantare die orang.. sebab bagi aku due-due baek bagi aku... memang dye orang nie..... alah ........ aku nak cakap pown tak tau lah... aku rase korang faham kan ape yang aku lalui... mesti susahkan nak buat pilihan... kang kalau pilih yang nie,, yang tu pulak kecik aty, marah or what else lah... and now,, aku dah buat pilihan aku sendiri... hopefully pilihan aku tepat and tak ade yang kecik aty kew... tapi..... mesti ade salah satu pihak yang akan tak puas hati... percayelah.....
tapi pape pown aku berserah jew... yelah orang selalu cakap jodoh ditangan Allah kan... k lah,, aku pown dah tak tau nak cakap ape lagi... sebab.... susah aku nak luahkan ape yang aku lalui sekarang..... bye-bye ... ;) 



JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment