Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Wednesday 26 September 2012

BudAk NakAl ... :)

Assalamualaikum ..

hye korang ! dah lame kan aku tak update blog kan ?? agak2 nyer dah bersawang dah blog aku nie ... bukan ape, bz lah beb ... (tak payah nak bz sangat lah kan) dengan homework yang tak pernah2 aku nak siap kan ... nak2 lagi MATH ! errr sorry teacher .. tapi nasib baik teacher aku tu baik, dye bg mase dekat bebudak yang tak siap lagi wat homework dye tu ... contoh nyer AKU .. hehe
nie aku nak cerite pasal tad, punye lah majal aku dengan my baby najihah tu ... tak nak masok kelas bm sampai sanggup kuar kelas dan teros ponteng ... haha jahat kan ?? mule2 kite orang hantar cikgu ekonomi kite orang pergi dekat bilik dye ... pas tu stop makan2biskut dulu ....  membebel tak tentu pasal plak kite orang dengan cikgu .. then tibe2 cikgu cakap 'ok lah, saye ade kelas form5 nie .. awk g lah masok kelas dulu' teros kite orang offer diri ... 'cikgu kite orang hantar cikgu eah eah ??' cikgu mule2 tak kasi sebab nnti name kite orang kene catat dalam buku ponteng .. tapi ahhh, peduli ape kan ? sape lah yang sanggup nak dudok dalam kelas dengan care cikgu tu, dah ler pandang orang paisey! muke kelat! ketat! errrr ....pas tu kite orang pown g lah hantar cikgu kat block form 5 .. jaoh tu nak berjalan ... tapi tak pew ... hehe lepas jew hantar cikgu kite orang fikir2 balik tak kan nak masok kelas eak ? memang x ler! tibe2 plak ternampak ustazah kite orang yg bagus dok kat kantin ... ape lagi, singgah ler kejap! sampai ustazah pown dah tau kenape kite orang dok bersepah tak tentu arah kt luar kelas .... bile cikgu cakap 'nie mesti nak ponteng kelas bm kan??' haha pandai ustazah ... masing2 wat muke babyface jew! bluueekkk ... sambil2 duduk tu kene lah jugak tazkirah dengan ustazah, tapi wat tak tau sudah eak ? hahaha lepas dah puas kene tazkirah kite orang lari pulak dekat cikgu masyitah dengan cikgu seha ... bodek punye bodek, cikgu suroh balik kelas! adoiii spoil giler! :( tapi kite orang tak putus ase, cube cari cikgu lain yang boleh dikacau ... tiktok! teringat dekat cikgu rohana! dye kan tengah hias bilik gerakan? teros lari cari dye pas tu buat2 lah simpati... sampai2 jew cikgu soh masok kelas?? eeeeiii ape lagi mule lah aku bodek cikgu... 'cikgu! cikgu cakap hari tu nak mnx tolong saye ngn jiha yg hias bilik gerakan? saye dengan jiha tunggu je cikgu panggil tau...' last2 cikgu kasi juga tolong ... weehuuu ... dah penat merayau akhirnyer mase bm pown habis....... hehe tapi td betol2 jahat kowt kite orang.... 


itu kami  :)




so, moral of the story,, aku nak cikgu bm aku yang dulu tu ajar aku balik... kalau tak,, sampai akhir tahun lah aku akan ponteng kelas bm! *ayat ugut! hehe

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment