Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 15 February 2013

Funny Lah Malam Nie ...

assalamualaikum ...
hye korang ...

selamat malam buat yang dah otw nak tido tu ... aku kejap lagi kowt baru nak tido ... mate tak boleh lelap lah ... lagi pown aku dari tadi dok tergelak sorang-sorang ... eah, jangan cakap aku giler pulak ... nooo ... firstly, aku tergelak sebab aku IM dak si jiha sebenarnye just nak suruh dye mecej si farid yang aku nak pinjam helmet dye untuk esok ... tapi tah macam mane aku boleh tambah ayat " hantar malam nie jugak ... urgent " hahaha tang hantar malam nie tu dah betol ... tang urgent tu kelakar ... tak pasal-pasal si jiha call farid suroh hantar helmet cepat ... urgent !! dah tu tadi dak farid datang umah dengan member dye ... bukan main laju lagi dye bawak moto ... sampai-sampai dye tanye aku " nak g mane dengan helmet ?? " aku pown jawab " esok nak g merempit !! " tibe-tibe dye cakap " ohhh !! lupe lahhh  ... haha " nampak tak ?? sebab aku cakap urgent semue orang kelam kabut ... muehehe ... tergelak besar aku tadi hawaw !! aduuihhh sakit perot mak nakkk :p lepas tu secondly, aku geli hati bile junior aku ajar macam mane nak join giveaway dye tu ... macam-macam aku tanye dye ... agaknyer dye benggang tak dengan aku ?? kalau benggang, akak minta maaf yer dikk .. haha saje je nak test kesabaran ...lagi pun saje je nak kacau-kacau ... :) ok lah, selamat malam semue .. sebelum tidur jangan lupa baca doa tau ... jangan basuh kaki sebelum tido ... sebab mase tu farid pernah cakap tu orang yahudi punye care ... :)



JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment