Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 3 March 2013

Many Story :)

assalamualaikum ...
hai korangggg !!

eeeeee !! lame dah aku tak update blog nie haaa .. berhabuk, bersawang dan pasti nyer korang rinduuuu dekat akuuu ... wehehe :p ok kali nie entry aku terdapat banyak banyak banyak banyak al-kisah .... al-kenape ?? al-sebab aku dah lame tak mengupdate punye pasal lahhh ... ok firstly aku nak cerite pasal si najihah tonjang tu ..... hehe 24.2.2013 hari tu birthday dye yang ke-17 ... HAHAHA oppsss !! tue sudahh ... dan aku still bertahan menjadi gadis TERmudaaa ... :p (cover comel) aku sampai sekarang tak dapat fikir nak bagi present ape untuk dye ... ibu pown tak ade pulak nak keluar g shopping ... kalau tak boleh nak ikot sekali ... (name je dah dapat lesen moto) tak ape, yang pasti aku nak jadi orang yang terakhir bg preseent untuk dye ! sebagai tande tahun akhir kami di SMKBB tahun nie ... (lambai tangan) secondly, aku nak cerite pasal Mr.Ex aku ... wee weee ~~ hari tu kawan aku si bombe pergi teman kawan dye isi minyak moto .. tibe-tibe dye cakap ade orang tepuk kepale dye ... rupe-rupenyer si Mr.Ex tu ... dye pown berborak lah ... borak punye borak dye tanye pasal aku dekat si bombe tu .. dye tanye aku ade kt sekolah ke tak ? sihat ke tak ? duduk dlm kelas dgn sape ? err macam-macam -.- last sekali dye cakap dekat bombe yang dye kirim salam dekat aku ... :) patot lah time aku tengah tengok si farid kawad tibe-tibe dye datang je cakap " eah pakwe kau kirim salam " aku pown naik heran sejak bile aku ade pakwe ?? aku tanye dye, dye cakap pakwe kau lerrr ... si zul ... lahhh ... terus aku senyum ... hahaha gatal ! actually aku tengah merajuk dgn dye tu ... sebab aku 2 minggu tak topap tapi dye langsung tak mcj or call aku .. langsung tak .. err terokk -.- dah tu datang sekolah hari isnin hari tu bukan nak bg tau aku ke ape ... aku dah ready kot nak jumpe and pau dye coklat .. eeee !! bile aku cakap aku merajuk dgn dye baru lah terhegeh-hegeh nak mcj aku lahh call aku lahh ... hadoiii ! lepas tu, hari khamis baru-baru nie aku dengan budak kelas aku and 5F pergi lawatan kat hari kraf kebangsaan tu ... best lah jugak ... tengok batik, ukiran banyaklah .. lepas tu balik kite orang pergi shopping dekat midvalley je ..  yang sedih nyer najihah tak dapat pergi ... last minit !! mak dye tak bagi dye ikot :( aku dah tak ade partner time tu ... farid ngn budak-budak lah tempat aku melepaskan gile aku time tu .. :( sebelum pergi tu zul ade cakap yang pak long dye pown ade dekat sane ... kalau dye kerje dgn pak long dye, semestinyer kite org akan terjumpe dekat sane .. dan cube teke ! aku dapat jumpe pak long dye ... hehe pak long dye baik sangat-sangat ... mule-mule aku tak kenal tapi dak farid cakap dekat amy pak cik tu pak long dak zul .. lepas tu dye suruh amy cakap dekat aku tapi dye lari g tempat lain .. haha kesengalan terserlah .. so aku pown borak lah .. aku tanye  " pak cik nie pak long zul kan ? " lepas tu dye kate " a'ah .. kenal zul ke ?? " aku just mampu tersenyum je .. hehe ...lepas tu time dekat sane ade akak nie tanye aku dgn farid couple ke ?? terus aku cakap bukan and kite orang adik beradik ... farid abg, aku adik .. haha pelakon terbaikk !! si farid pegang kepale aku lepas tu cakap " adik tak nak pape ke ?? mak bg duit banyak dekat abg ... nak pape tak adik ?? "  sumpah macam siall je time tu ... propa giler ... and maybe nie yang last kot ... hari selase nie pelajar sekolah jepun datang sekolah ... so aku sebagai ahli kadet bombe kene perform kawad farmasi ... kite orang gabung dengan kadet polis sekali .. wahaha dah lah sarjan kadet polis tu dak farid ... aduhhh ... ade kene bahan aku jugak nanti ... seriously suare farid kalau bagi koman sedap giler ....lain dari yang lain beb !! teruja aku dengar ~~ kawan-kawan semue pujiiiiii ... dan semestinyer mamat tu akan bangge dan kembang sekembang nyerrrr :p hahahaha sengal ! ok setakat nie je lah story aku ... panjang ? eah ade aku kesah ? blog aku kan ... tak suke dipersilakan keluar dari nie ... shuhhh shuhhh !! nie aku ade tinggalkan sikit gambar kite orang time pergi lawatan tu .. :)



wall paper aku ... gedik genyah !! selamenyer insyaallah :)


cikgu fazira and cikgu rohana :)



ini kami :)


gadis-gadis 5E :)


time nie dekat RnR seremban .. comel kan :p


:)


aku, amy, and husna kepenatan berjalan :)


yang baju biru tu cikgu awanis :)
aku terbuat muke canggok :)


aku dan shamira ;)


auucakkkk !!
this is me :) 
milik siapakah gadis ini ?? :p


ibarat abg dan adik yang comel haha


sahabat ...






JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment