Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Wednesday 6 March 2013

Kerje Kursus Seni

assalamualaikum ...
hye korang ....

huhhh ... penat giler lahhh .... balik-balik sekolah je terus online ... sekarang dah masuk bulan 3 ... ohhh mennn !! kejap jeeee .... pejam celik pejam celik dah trial .... pejam celik pejam celik dah spm ... walawehhh !! macam tak percaye je ... mmmm lepas tu dengan kerje kursus yang menimbun nie lagi ... seni lah, ert lah .. menjahit lah ... pehhh !! nak je aku abaikan, tapi tak boleh ... tu semue untuk spm, mase depan aku jugak tu ... tu semue markah yang at least dapat menolong sikit untuk aku ... haaa !! cakap pasal seni, aku tak buat pape lagi ... satu ape pown ... dah tu tadi ade mase seni, cikgu tanye ... huhhhh ~~ berdebar-debar aku ... dalam kepale otak fikir kenape lah aku nie pemalas sangat .... orang lain boleh aje buat ... lagi pown seni nie aku tak minat pown ... tapi dah aku tergolong dalam kelas seni, so pasrah je lahhh ... redhoo .... :) so tadi jugak amy and najihah tak datang ... aku dah tak ade geng nak ku kah ku kah ... geng nak kutuk mengutuk ... so tadi aku buat je kerje seni yang aku tangguh ... buat sorang-sorang ... pehh !! itu jam aku jadi diam sediam diamnye ... hahaha orang pown naik pelikkk ... whatever ...  so dengan berkat aku berdiam diri siap jugak aku nyer kerje ... even tak semue, tapi ade lah sikit ... huhu senggal -.- time balik dari bilik seni, aku cakap dekat farid " rase macam nak je bunuh diri bile dengar kene buat kerje seni ... nak aje terjun dari tingkat atas ke bawah " lepas tu dye jawab " kalau terjun tapi just patah gigi ke, tangan ke macam mane ?? " aku pown jawab " ape lagi, naik balik terjun lah sampai mati " hahaha nampak tak permainan dye disitu .. budak malas sentiase mencari alasannn .. so jangan jadi macam aku ... :p

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment