Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 17 March 2013

Kawad Kawad Dan Kawad ...

assalamualaikum ...
hye korang ...

lame jugak aku tak bukak blog aku nie eak ?? macam biase lah .. buzy memanjang ... lepas satu, satu hal ... hari tu bz dengan kerje kursus, lepas tu exam UPP 1 pulak ... and now bz dengan latihan kawad untuk kadet bomba ... tak dapat nak dinafikan badan aku nie dah terlampau penat + letih ... badan pown ibu cakap dah nampak turun tak macam dulu ... nampak kurusss ... wehehe ... :p muke pown dah gelap !! haaaaa !!! nak putih bukan senang, nak hitam senang macam tu je ... diri canggok bawah matahari 2 ke 3 jam dah hitam .... dah macam roti bakar weii !! dah lah kerje kursus pown banyak yang tak siap lagi ... mane tak nyer, dah elok-elok buat bile hantar dekat cikgu ... cikgu reject macam tu je wei ... nasib aku tak hantar lagi time tu ... aku tengok ade 2 orang kawan aku hantar tibe-tibe cikgu panggil and reject suruh buat yang baru ... semue ape lagi ... naik darah lah .. dah start lah malas nak buat sebab asyik kene reject je ... dah tu semalam ade latihan kawad dekat balai bomba bukit katil nie ... sekolah aku gabung dengan sekolah bukit katil ... haha and aku dapat tengok muke sarjan sekolah bkit katil tu A.K.A dek lang ... hot dekat facebook tuuuu ... haha muke dye manisss ... ok tu je yang aku nak puji ... tak boleh melebih, nanti ade orang marah mampos aku ... sebab semlam jugak lah habis 1 badan aku sakit ... pinggang lah ...badan belah belakang .. eah rase macam nak je ponteng hari isnin nie ... tapi tak boleh sebab dah banyak kali aku tak datang kot ... actually start berlatih kawad minggu lepas hari rabu ... hari rabu aku tak pergi sebab aku tak datang sekolah ... hari khamis aku tak dapat pergi latihan tu sebab tak ade orang nak amek aku balik nanti ... so balik sekolah tu aku keluar dengan farid and classmate pergi melawat si fatin ... hehehe kesian dekat dye ... so minggu depan hari isnin sampai khamis ade lagi latihan ... pukol 3-4 beb !! haaaa !! haram jadahhh !! lame !! confirm HITAM lah muke aku :( ape ak buat ... tak pe lah tahun nie tahun last ... lepas nie dah tak dapat lah nak kawad-kawad lagi macam nie ... mmmm :) so thats all for today :) bye2 ...

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment