Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Thursday 21 March 2013

Dia :)

assalamualaikum ...
hye korang ...

hari nie 21/3/2013 iaitu result SPM tahun 2012 keluar ... for sure memang ramai yang akan berdebar, takot, excited lah ... and so on ... so bagi faizal, dye dah tentu-tentu berdebar ... takot maybe ?? so tadi ramai giler senior tahun lepas yang datang ... semue dah berubah ! dah cantik, dah pandai make-up, pandai dress-up ... dah nampak matang ! and for sure lah aku akan ternampak my Mr. Ex (zul) ... mule-mule si yati lah, dye usik aku ... tibe-tibe je cakap dye nampak zul ... pakai baju hitam dye kate .. asal nampak aku je dye sebut baju hitam ... haha nak mampos kau agaknye ... time rehat tu aku dah ternampak dye ... dye dekat kantin dengan geng dye ler ... tapi aku buat bodoh je ... control beb ! haha lepas je bunyi loceng terus aku naik kelas ... dah tu pulak mase sivik ... memang tak lah aku nak melayan kan ... so aku ajak si amy merayau dekat sekolah ... actually niat yang sebetolnye nak tengok si zul tu ... hehe lame kot tak jumpe dye ... tak tengok muke dye .. tak tatap muke dye ... so tadi dapat lah jumpa dye kejap dekat tepi kantin ... yang tak boleh blah, masing-masing berpeluh-peluh ... tersengih-sengih ... muke dye dah semakin matang ... amboii, ape rahsia tu ?? tersengih-sengih macam kerang busuk !! tapi control beb !! harhar ... lepas tu aku cakap dekat dye " jowm amek gambar same-same ?? " tapi dye tak nak ... malu kate nyer ! ingat orang kat kantin tu nak sangat ke pandang dye haaaa ?? sorry sikit lah zul ... dah tu dye cakap " nanti kite keluar same-same, kite amek gambar k ? " aku pown tarik muke ... dye pown cakap " merajok lah tu " ... (sambil buat muke 40 sen dye tu) bile dah duduk borak tu ... borak nie ... dye pown cakap nak pergi amek result dye .. so aku malas nak tunggu lame-lame ... aku pown ajak amy naik kelas ... so balik tadi aku suruh call, bukan nak call ... errr jahat !! -.- aku tanye pasal result dye, bukan nak jawab ke ape ! (actually tak tanye pown .. haha) alah, malas nak tanye ... biar lah dye cakap sendiri dekat aku .. tu pown kalau dye nak ... :) yang buat aku bertambah tambah cair si aril tu ... heee handsome dye ! dengan bulu kening dye tu lagi ... herrrr ~~ melting gua ... :p

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment