Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Monday 1 April 2013

Minggu Yang Buzy ... Tak Larat Dah :(

assalamualaikum ...
hye korang ...

heee lame dah aku nak meng-update pape dekat sini ... cuti minggu lepas bagi aku meaningless ~~ sebab ?? sebab ade kelas tambahan dekat sekolah ... huwaaa !! tak dapat nak ikot nenek pergi jalan-jalan dekat genting dengan atih :( tak ape ieyka, this is your last year ... next year you freedom meyhh !! huyeee !! lepas tu, naik je cuti ade training kawad ... dah lah kawad 4/4 nie ... err -.- aku rase macam tak ready lagi je ... macam nak tarik diri pown ade jugokk ... tapi kesian dekat cikgu marizan ... hmm ... lepas 2 hari pertandingan, aku pergi nilai ... untuk jadi supporter yang amazing race tu .... alahai ... itu pown satu masalah lagi tu ... hari tu cakap just pay rm10.00 ... now they ask to pay rm12 for the thsirt ... err ... rase menyesal pulak join ... tapi kalau tak pergi rugi je ... sebab aku dah cancel tarikh tu untuk kelas memandu aku tu ... rugi ... rugi ... aduhhh ... tapi tak ape, aku nak jugak try cari pengalaman ... last year katekan ... nanti dah tak dapat nak buat bende-bende macam nie lagi ... dengan kawad lah, ape lah ... nak fokus dekat spm pown payah ... nak curi mase pown kadang-kadang tak tau macam mane ... 24 jam ade je aktiviti ... ibu pown dah start bising ... aduhh ~~ badan aku nie kalau boleh belah 4, dah lame aku bagi sorang satu ... bawak lah mane korang nak pergi ... panjat gunung pown tak ape beb .... pape pown, kite cube jadi cool ... tak moh tention-tention ... tak elok untuk kesihatan .. harharhar ...

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment