Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Monday 15 April 2013

Kem ??

assalamualaikum ...
hye korang ...
ape khabar ?? harap-harap korang semue sihat-sihat belaka :)

ok, nak dijadikan cerita 4.4.2013 hari tu kan aku ade pertandingan kawad kaki peringkat negeri melake kan kan ?? so, aku rase korang pown dah tahu kan cerita nyer ... ok good, tak payah nak tulis panjang-panjang and banyak kali ... so, yang aku tengah runsing + binggung nie pasal perkhemahan ... aku awal-awal dah cakap yang aku tak nak join kem tahun nie ... tak tahu kenape ... bukan sebab aku sayang nak tinggalkan si mamat poyo tu eah .. nie gangster lah ... tak layan lah bf-bf nie :p ... lagi pown ibu aku tak bagi join kem untuk tahun nie ... ibu cakap nak exam, lebih baik fokus dekat pelajaran nak-nak seni ... kerje kursus dah lah kene buat macam-macam ... nanti kalau aku join jugak kem tu aku banyak ketinggalan ... aku takot aku tak boleh kejar ... and sape yang rase dye boleh kejar join lah ... maybe bagi korang nie tahun terakhir dapat join kem-kem macam nie kan ... mule-mule nak jugak join tapi bile dah dengar ibu cakap macam tu, so aku ikot kan je lah ... semalam aku perasan cikgu marizan ade post dekat dalam group kadet bomba smk bukit baru pasal tarikh kem tukar 27-30hb nie ... tukar lah ... aku tetap tak akan join .. aku cakap dengan cikgu yang aku tak pergi, tapi cikgu cakap WAJIB ... errr -.- acanooo ?? omak den memang dah tak bagi den join, apo den nak buek ? alah, kalau aku pergi pown bukan aku buat pape pown ... macam tahun lepas sepatotnyer aku involve aktiviti ape tu yang angkat-angkat hose tu ... dah lupe lah naame dye ... bile time training hose kecik je .. kire aku boleh angkat lah ... sekali dah tengok budak-budak lain buat mamposss ! teros lah aku melalak kat situ .. itu jam lah aku nak tarik diri ... mane tak nyer, hose dye makk aiii, besar siakk ... kalau aku angkat memang tak terangkat lah weiii ... dah lah aku nie kecik je orang nyer ... ahaha bile ingat balik, rase macam kelakar pown ade ... and then ade 1 bende yang buat aku tak nak pergi kem tu ... aku TRAUMA doee .. :) pasal ape ? secret ~

nie ade sikit gambar yang hari tu ...



hehe kami kesayangan cikgu ... :) cikgu yang tak pernah jemu layan kerenah kite orang semue <3




ustaz wan chik yang tak pernah putus bagi sokongan dekat kite orang :) sayang ustaz ...

jia, z.aida, me and husna :)

Atoto ... comel nye aku .. haha 

haha nie semue dah penat giler bapak ler nie ...

taraaa !! and this is our siblings ... skuad smk bukit katil, love them soo muchh ~~








JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment