Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 3 May 2013

JPJ Test Gua Tak Passsss .... :(

assalamualaikum ...

hye korang semue ...
ape khabar ? semoge korang semue sihat-sihat belake ok .. :)

dah lame aku tak update dekat blog nie ... hmmm macam entry dekat atas tu, aku FAIL jpj test pagi tadi lerrr .. ohoho .. ape kebende ler aku nie ... bende senang boleh fail ... baru sampai atas titi tu, tapi BUUUPP!! moto aku dah terkeluar dari titi tu ... dah lah datang awal, tapi nombor giliran aku 49! errrr -.- paling last lerrr ... dah lah hujan time aku punye turn tadi .. time orang lain tak pulak hujan .. errr ... si husna dengan mira nombor giliran cun-cun je ... mira 11, husna 14 .. aku ?? 49 ?? huuu :( dah tu antare kite orang bertiga, husna sorang je yang totally pass .. aku dengan mira ? KANDAS ... mira kandas time bahagian 3 ... tapi .. tapi .. aku kan tak buat bahagian 3 lagi, tapi kenape kat kertas jpj aku tu bahagian aku lulus ?? bahagian 2 aku je yang kandas ... ohhh ... pegawai yang sorang tu maybe baik hati kott ... tapi serious, tadi rase ralat sangat-sangat ... yelah, aku dapat moto yang macam bodoh, tempat press minyak tu dengan side mirror sekali boleh gerak kedepan kebelakang .. bile aku press, tak terase macam dah press je pown ... dah tu bile atas titi tu tah macam mane lerr boleh terkeluar dari titi .. maybe gelabah + panik lah tu .. ahaha pape pown, next week aku amek test sekali lagi .. hehe giler betol :p harap-harap kali nie pass lahh ..

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment