Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 12 May 2013

Finally !!

assalamualaikum ...
hye korang korang ... :)

ok nie sebenarnye cerite due hari lepas (jumaat) ... ok aku kan hari jumaat yang lepas fail jpj test ... so aku ulang balik ... and kali nie lulusss ... hureyyy hureyyy!! tapi yang tak best nyer baru nak celebrate g jalan-jalan dengan si husna ... tapi dye dah g kem kebangsaan .. mmm dah lah lame, 2 minggu doe ... jumaat malam cikgu call, offer ajak join kem tu ... so aku tanye lah selain jiha sape je yang ade ?? sekali cikgu sebot name si TUTTT !! *errr musuh waaa ~~ so aku terus tak berminat nak join ... mule-mule hati melonjak-lonjak lah jugak nak g kan ... tapi dah perempuan tu ade, memang TAK lah aku nak g ... memang bergadoh lah aku kat sane dengan si perempuan tu ... dah lah bajetttt ! berrrr -.- sumpah dye bajettt ... orang g kem aku bergadoh, tak nakk aku ahhhh ... lantak kau lah eah ... buat jiha, semoge kau ok selalu dekat sane ... harap kau jangan lupe dekat aku bile dah jumpe kawan baru dekat sane ... aku banyak story nak cerite dekat kau nie ... sejak form 6 masok sekolah tu ... aduuuhaaiii ... what the fisshhh !! hate it ! zul zul zul ... semue cakap pasal dye dekat aku ... wehh,, dye dengan aku dah tak ade pape lah ... dah break lame dah kottt ... berrr -.- cukop lah farid sorang je dalam hati aku nie ... *pehhh, ayat bunge-bunge cinta arrr ... tapi kadang-kadang tak boleh lah nak tipu diri sendiri ... kadang-kadang lah kan bile nampak dye hati aku rase excited kot, and kadang-kadang aku rase rimasss tengok dye tuu .... :p tapi yang penting aku dah dapat P ... wehehe and now sekrang tengah bodek ayah nak minta moto ... hehe kalau dapat pown aku tak nak bawak g sekolah, sebab aku nie bile datang penyakit malas nak bawak moto memang aku tak akan bawak punye .. :)

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment