Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 7 September 2013

Bersawang Lah Nampak Nyerr

assalamualaikum ...
hye korang ...

peehhh!! lame gile aku tak bukak + update blog aku nie ... nie betol-betol bz tau ... bz dengan kelas tambahan, raye, trial spm ... banyak nakk ... nie hari baru aku nak bukak .. tu pown sebab hati tibe-tibe terdetik nak bukak ... haihh, menyepi je aku nie kan?? biase lah, dah name pown pelajar ... next year dah free .. tu pown untuk beberape bulan je ... and aku tak dapat PLKN ... wehuuu!! suka bhaii! and yang paling tak best dak bombe dengan husna dapat PLKN ... time cuti tu confirm bosan sebab si bigau dua orang nie tak ade buat sementara waktu ... yang pasti, my yayang tak dapat PLKN ... huhuhu nasib-nasib... dak amy, najihah pown tak dapat ... hoho bestt~~ nak cakap pasal trial ... hmmm soalan trial not bad susah beb ... sumpah kalau tak bace buku mesti tak dapat jawab pape ... kalau yang bace tu maybe boleh lah jugak jawab ... minggu exam tu aku dengan kawan-kawan semue struggel nak belajar ... yelah, even trial je kan... tapi, raye tetap raye .. pagi dekat sekolah jawab paper, petang pergi jalan raye dekat rumah cikgu ramai-ramai ... memang terbaikk ... konon-konon nak belajar sekali, dan semestinye tak akan punye lah nak belajar kalau dah rama-ramai macam tu ... haha tak boleh blahhh ...




JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

1 comment:

  1. Hai.. Jom join Giveaway! Sdg mencari 34 pemenang dan 50 peserta. ^^
    http://ana-myhusna-life.blogspot.com/2013/12/simple-giveaway-by-anamyhusna.html

    ReplyDelete