Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Tuesday 31 December 2013

WELCOME BACK NOR AFIQAH :))

ASSALAMUALAIKUM ...


hye korangg !! eeeeii rindu giler kot aku dekat blog nie ... dah lame sangat aku tinggalkan blog nie ... last aku update blog nie 7 september ... sekarang dah 31 disember .. see ?? berape lama ? macam biasa, alasan yang famous dulu sebab BUZY dengan study, exam dan sebagainya ... and now ! aku dah tak buzy macam dulu .. sebab aku dah tamat pown zaman persekolahan ... dah tak ade study study nie ... ade pown tunggu lepas dapat result ... tu mungkin dah start buzy balik KOT ? seriously, terase rindu sangat-sangat dekat classmate aku ... sekarang semua dah buat haluan masing-masing ... paling sedih, vanessa :( dye dah balik kampung dye semula ... sarawak youu :( for me, she is the kindesssss girl in my class .. dye rajin bagi orang present .. ahhh !! rindu semua tu ! :( disebabkan aku dah lama tak ber-blogger, aku terasa macam nak operate je blog aku nie ... nak tukar semua, tapi terasa macam sayang lah ... dalam nie tersimpan banyak kenangan ... hmmm so want can i do ? nak tukar ? tak nak ? nak ? tak nak ? ggrrrr !! 

so buat masa sekarang aku kerja part time je dekat jj dulu .. sementara nak tunggu result baik kerja .. cari duit poket .. at least ade jugak duit masuk tiap-tiap bulan .. daripada duduk rumah tanam anggur je ... lepas tu tak ada hasil kan kan ?? opps ! aku tak ade nak perli sesiape pown ok :D ade yang dapat PLKN ... si husna, si bombe, shamira tak silap aku .. yang penting aku dengan kesayangan aku tak terpilih ... huahuahua .. si jiha pown same tak terpilih ... girang hati kite orang tauuuu .. hehe

ok lah, sampai sini saja lah ... aku ada banyak benda lagi yang nak kene buat .. nak make up blog nie .. hikhik ... jumpa lagi :))

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment