Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Thursday 15 May 2014

Akhirnya !! Yahuuu !!

ASSALAMUALAIKUM ..

Hey uolls ... pehhh iolls rindu giler kat uolls .. iolls baru boleh bukak blog nie haa .. sebab time form 5 iolls dah kurang lah berblogger .. sebab nak spm kan .. so bila dah lame tak bukak tu yang lupe email .. lupe password bagai .. makk aii .. setelah lama mencuba akhirnye ingat pown password blog nie .. and rase teruja giler .. haha .. dapat bukak blog je pown .. tapi happy dye mcm dapat bukak peti harta karun bebb .. rase nak lompat-lompat .. joget-joget .. goyang pinggang kiri .. pinggang kanan .. haha ok merepek -.- terasamacam nak tukar lah semua dalam blog nie .. tapi serious aku cakap rase sayang je nak ubah semue nie .. banyak kot kenangan .. dari form 4 ke form 3 aku layan blog nie .. 


dulu aku ade 1 lagi blog .. kira blog lama lah .. then memang dah lupe terus password dye .. dalam tu lagi banyak cerita .. tapi, memang patut pown blog tu aku tak bukak .. memang bagus sangat sebab cerita dalam tu pown tah hape-hape .. kahkah .. biase lah .. cerita lama .. dengan orang lama .. now dah ade orang baru so kena lah bukak buku baru .. yedokkk ? hihi love you soo much lah yayang .. muah muah .. alhamdulillah dengan dye aku happy sangat .. even kadang tu gaduh sikit-sikit tu normal lah .. adat ler kan .. tapi, ade 1 cerita nie yg aku akan ingat sampai bila-bila .. bila-bila ke ? ye ke ? hmm biasenye semua orang akan ingat sesuatu cerita tu especially bende melibatkan orang dye sayang .. ahh sudah-sudah lah merepek ieyka woii .. cerita tu aku akan share dekat sini .. tapi bukan hari nie, maybe hari lain sebab cerita tu dye kene time yg syok .. mcm tengah malam ke .. baru lah feeling sikit .. cerita yg aku cakap nie pasal hari tu .. bulan 1 hari tu .. aku break dengan farid .. hmm susah nak percaya .. yang lagi tak percaya tu  penyebab kite orang putus tu depan aku kemain baik .. belakang aku macam-macam dye buat .. huhhh ! rupe nye ade hati dekat yayang aku .. ok aku memang menyirap dengan orang mcm tu .. 

ok lah, aku stop dekat sini dulu .. ade kerje nak kene buat .. btw, sape je ade buat giveaway kt blog ? invite aku sekali yer .. nak join .. lame dah tak join giveaway dekat blog .. kalau tak dulu aku lah selalu menang topap .. kahkahkah .. ok, byee :)

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment