Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 24 May 2014

"GIVEAWAY: I LOVE PERFUME "

ASSALAMUALAIKUM ..
hye korang ! ape khabar ? dalam beberapa hari nie ku agak sibuk so tak dapat nak bukak blog .. so bila dah bukak blog, aku ade ternampak 1 giveaway yg hadiah dye sangat menarik .. jom join beramai-ramai :)




* klik banner untuk turut serta yaa *


KENAPA SAYA SUKA PERFUME ??

1. perfume membuatkan saya berbau wangi dan disebabkan itu saya akan didekati oleh ramai orang 
2. perfume merupakan sesuatu yg wajib dimiliki oleh seseorang wanita
3. bau perfume melambangkan keyakinan diri seseorang 
4. perfume yang wangi  membuatkan saya lebih berkeyainan


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment