Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 18 May 2014

Kuat Sentap

ASSALAMUALAIKUM ..

hye korang *lambai tangan* dah pukul 2.25 pagi nie .. tak tido lagi ke ? aku ? aku tak tido sebab tengah layan running man + tak boleh tido sebab terfikir pasal aku dengan si DIA .. kenape ? ade masalah ? tak lah .. alamdulillah tak ade masalah pown .. just terfikir and perasan lepas kite orang berbaik, kite orang macam senang sangat TOUCHING, SENTAP .. tak tahu lah .. kenape .. maybe sebab hal yg lepas tu kot .. hal ape ? aku rase tak patut kot cerita dekat sini .. nanti makin sentap pulak yayang aku tu .. 
yang aku pown satu, suke sangat cakap " dulu boleh, sekarang tak boleh " perkataan tu lah yg buat dye sentap kalau dengar .. and dye mesti cakap " orang tahu lah orang pernah buat salah dulu " .. aku cakap macam tu bukan sebab nak ungkit pasal bende hari tu .. tapi just ayat gurau .. tapi tak tahu pulak dye sentap sampai mcm tu .. macam lah dulu sebelum dye buat salah aku tak pernah buat salah dekat dye .. dulu aku lagi lah selalu je cari masalah dengan dye tapi dye tetap sabar dengan aku .. hmm serious aku cakap dye seorang yg penyabar, penyayang and tak suke marah-marah .. tapi kalau dye dah marah, mati lah aku .. bisa nangissss gua dong !! haha .. sorang member dah selamat bertunang .. yang sorang lagi akan datang, in sha Allah hujung bulan nie .. then ade je yg tanye lepas dye orang sape pulak yg take turn ? tettt !! tak tahu lah .. 
aku dengan dye ? in sha Allah, kalau panjang jodoh ade lah .. doakan yg baik2 saje .. kak nurul tak habis2 nak sakat aku dengan dye .. baru semalam dye whatsapp tanye .. dye cakap dye wish utk aku dengan farid dulu .. sweet couple even gaduh bagai .. kahkahkah .. aku bagi farid bace, dye tak ade respon .. haha biarkan aje ..btw, aku harap aku dengan farid kekal lah .. AMIN.. sape je yang tak nak relationship dye orang bertahan lama .. kalau boleh nak sampai kahwin .. yedokk ? haha memang bunyi macam kelakar, tapi itu lah kenyataan nye .. 
ok lah, sampai sini saje cerita untuk kali nie .. dah nak pukul 3 pagi nie .. mornight .. sweet dream .. I LOVE YOU SOO MUCH MUHAMMAD FARIDUDDIN

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment