Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Monday 22 October 2012

Aku Baik Salah, Aku Jahat Pown Salah :'(

assalamualaikum ..
hye korang ...

seperti yang tertera dekat atas tu, mesti pelik kan kenape aku tetibe jew tulis entry macam tu .. ok cerite dye macam nie ... semalam tetibe aku teringat dekat dye nie ... aku rindu + memang nak tanye pasal dye ... study dye .. kesihatan dye .. tapi kenape dye macam ingat aku nie ade muslihat jahat dekat dye jew?? aku tanye elok-elok dye sihat kew tak? dye boleh jawab " kalau tengok dekat sekolah zul ok, makne nyer ok lah .. " tak kew sedih kau bile orang yang pernah kau sayang cakap macam tu?? TIPU KALAU CAKAP TAK SEDIH!!! pas tu aku terdiam jeww .... aku tanye lagi macam mane study? ok kew tak?? dye jawab memang agak menyakitkan hati wei! " tak payah amek tau lah " weiiii~~ nasib lah aku nie jenis tak berape nak amek serius pasal bende kecik-kecik jew .. aku dah geram aku cakap balik dekat dye salah kew aku amek berat pasal dye? and aku bukan jenis yang mudah lupew ... tak macam kau zul! pas tu tetibe jew dye tanye aku ape yang aku cerite dekat mai? aku cakap lah yang aku cerite macam mane aku boleh kenal dengan dye ... tapi dengar macam dye tak suke jew ... ok x pew zul ... at least kau kene ingat yang aku nie still sayang kau ... lantak kau lah nak cakap ape pown wei ... then yang aku update hari-hari pasal kau nie suke hati aku lah kan ... nie blog aku ...

so mulai hari nie yakni balik sekolah tadi aku mintak tolong farid ... jalan dengan aku ... buat konon-konon macam aku nie ade fair dengan dye ... kire aku nak jadi jahat lah nie ... peduli ape aku ... tu jew care nak buat aku lupew dekat kau zul ... and kau pown benci tengok aku ... serius aku tak tahan hari-hari nak tanggung rindu aku dekat kau ... walhal kau ade rindu dekat aku? entah langsung pown tak ade ... kalau lah bende nie tak buat aku sakit, tak ade lah aku sampai mintak tolong farid untuk buat kau jelouse! nie dah kire parah kau tau tak? and aku tak tau berape lame lagi aku nak kene tahan rindu nie ... thats all for today :'(

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment