Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Wednesday 24 October 2012

We Are Young & Enjoy :-)

assalamualaikum ...
hye korang ....

ok hari nie aku dengan kawan-kawan ade buat satu kerje yang aku betol-betol dah serupe orang meroyan .... apekah?? macam nie tadi kite orang g karaoke ... dekat family ape tah ... yang dekat ngn ros merah tu ... sumpah best ... aku rase aku nie yang paling happening ++ pening ... kenape ? nak nyanyi first2 sekali aku mesti joget dulu ... bhahaha ... kesenggalan terserlah ... kau ade???  aku rase tah berape banyak lagu yang aku nyanyi ... duet ade, solo ade ... macam-macam lah .. yang tak boleh blah tu part aku nyanyi lagu dangdut .... yang senggol-senggolan cubit-cubitan tu ... aww aww ...time tu dak jiha pandang jew aku ...pandang paisyei weii ... errr tatowt nyerrr~~  nasib time tu budak laki tak ade ...ahhh ape lagi ade can lah aku nak buat giler aku ... yang join petang tadi aku, najihah, husna, shamira, farid, bombe dengan adik jiha ... nadhirah ... happening giler .... tapi yang best bagi aku time farid nyanyi .. uhhhh .... sumpah semue terdiam + terkaku + cairrr dengar suare dye ... serius dye memang pandai nyanyi and suare dye memang sedap .... i loike bha~~~ hehehehe kasi lah dye lagu ape pown .. nasyid? jiwang? semue boleh ... errrrr .... aku siap perli untunglah ade suare sedap .... :-) boleh lagi dye senyum-senyum ... lempang karang baru tau ... 
pas penat melalak melolong kite orang g lepa dekat mamak ... rosmerah ler ... haha jiha kelakar lah!! orang panggil mamak-mamak tu ANE, dye plak lain ... ANU! hahaha kalau lah dye jerit ANU, confirm aku orang pertame gelak dye abes-abes ... pas tu aku cakap lah kau jangan kang dye datang hulur ape yang kau sebut tu baru tau kau ... HAHAHAHAHAHA ... ok dah jumpe titik noktah dah ... ehemm ... kalau ade mase lagi nanti nak pergi lagi lah ... sebenarnyer kan, dalam bulan nie jew dah berape kali kite orang pergi karaoke ... sebab gian punye pasal, sanggup! haha i am joke :-)

*farid orang yang ke berape ratus dah yang cakap suare aku sedap + comel .... (HAHAHA)
*sekarang baru aku jumpe hobi baru aku
*ternyate suare farid memang sedap (JANGAN BANGGE PLEASE!)
*ternyate aku dengan kawan-kawan semue kepale otak kaki karaoke beb


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment