Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Tuesday 30 October 2012

Fuhhh Dah Lame Tak Update Blog Niee ;-)

assalamualaikum ..
hey korang!
rindu aku tak ?? :P

fuhhh,, lame dah aku tak update blog nie ... dah bersawang agaknyer eak .... almaklum lah ... orang tengah bz dengan exam katekan ... nie haa aku ade beberape story nak mengSHARE here! pasal raye haji hari tu, pasal malam raye haji hari tu, and pasal semalam ;-) weee~~ firstly, raye haji kan jatuh pada hari jumaat ... so aku balik kampung lahh ... pagi raye tu aku pakai baju warne RED ... polka dot kau jahh!! haaa glamour tak aku?? pas tu sejak dari hari khamis kew rabu tak silap aku dak hazrin puas dok mujok aku suroh datang rumah dye dekat bukit beruang tu .. alah sebelah rumah zul jew pown ... sebab ade buat kenduri korban .. so bile tanye ibu, then ibu pown kasi ape lagi pergi jew lah .. lagi pown dye buat hari sabtu, ibu cuti ... fuhh!! mule-mule sampai rumah dak hazrin berdebau-debau jantung aku sekejap ... errr sebab TERfikir Terjumpe dak zul tu ... tapi berani kan diri, tebalkan muke setebal tembok! ishh memang tak dapat nak mengelak! semestinyer aku akan TERserempak + + TERjumpe dengan dye ... adelah sekali due tu bertentang mate kejap ... tapi buat kerass jew! huhhh~~ dah tu timedye melapah daging tu betol-betol depan aku ... errr TERsipu-sipu aku dibuatnyerr .... hehehe ...nasib my yayang pown datang jugak ... thanks farid sebab teman itew ... amy pown same yer .. 
kalau tadi pasal hari sabtu nie aku reverse hari jumaat malam .. hehe .. family aku ade buat BBQ sebab time tu semue ade .. pak lang ngn mak ngah pown ade ... so time tu jew yang paling-paling sesuai! sedapp tau ... aku makan banyak giler malam tu ... sampai perot sakit last-last tido tertiarap jew nak tahan sakit .. hehehe terok!!
lepas tu kite kedepan pulak pada hari isnin iaitu semalam .... tau tak ade orang tu kan bagi kite present! eah birthday kite dah lame lah .. bulan 6 hari tu .. tapi dye bagi jugak walaupun lambat ... thanks a lot farid! <3 itew banyak menyusahkan awak .. :( sedih itew tau ... sob sob ... dah tu tadi dalam kelas awak bagi kite 2 coklat cadburry ... 1 awak bagi, 1 lagi kite mintak dekat awak sebab dah giann dengan coklat ... hehehe terime kasih sekali lagi yayang ....


aik ?? malu-malu plak ude aku nie!



main asap malam-malam ...



hello ;-)



rajin anak buah ude aku kan ??



selamat hari gaye awokk !!



HADIAH  :-)












rindu ahhh dekat budak nieee :-(







JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment