Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 14 October 2012

Ape Lagi Nor Afiqah???

assalamualaikum ..
hey korang ;)

esok dah exam .. tapi aku x prepare pape langsung kowt .. tapi ade lah buat latih tubi sikit-sikit ... hmm tak tau lah kenape hati aku rase lain sejak mimpi BURUK tu! separuh giler aku beb bile ingat balik mimpi tu .. ade orang cakap ape yang kite mimpi tu nanti terjadi satu hari nanti .. ade plak yang cakap mimpi tu mainan tidur ..ok yang mainan tidur tu lah yang aku percaye .. maybe aku tidur terlupew nak bace surah-surah yang selalu aku amalkan tu kowt ... aku nie umpame lalang ... kejap ke sini .. kejap ke sane .. buat kate orang, macam keling ... hooo lah .... orang boleh cakap ape jew .. tapi dye orang tak pernah rase ape yang aku rase and ape yang aku lalui ... hanye Allah jew yang tahu dalam hati aku nie ... yang aku pelik sekarang nie,, kenape aku tak boleh nak lupewkan kisah lame aku?? kenape?? tak perlu ditanye kenape lah kan ... 


disebalik senyuman terdapat TUTTT!! apekah ??





JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment