Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Wednesday 17 October 2012

huwaa ... DeMaM Ler ... :(

assalamualaikum ...
hey korang ....
aku tak sihat lah :(

mmm maybe sebab balik td aku kene hujan kowt?? fening-fening dah kepale aku nie ... paneh dah kopalo den nie haaa .... ade sapew-sapew yang suke rela nak tolong aku?? picit kelape kite?? (gidiksss!!) biase nyer tande-tande aku nak demam :------

 aku akan bersin seharian suntuk! sorry kawan-kawan sebab tadi time exam aku bersin macam orang giler ... achiimm sane, achimm sini ... aku tak boleh tahan lah ... bile dah lepas baru aku rase betape nikmatnyer uhhhh ..sorry jugak yang aku tuduh orang kiri kanan aku tak mandi ... gurau-gurau, biase ler tu ... pas tu aku batok kuat-kuat lagi ... sorry again ... nie haa,, aku tengah tahan fening kepale ler nie ... kuatkan jugak kepalo den nie ngadap boyfriend tak bernyawe aku nie lah ... anything for you sayang ... eiiyerrkk!! sediakan baldi dan muntah hijau!! nasib baek esk exam paper sejarah 3 .. boleh tengok buku pulak tu ... dah tu, esok 1 paper jew beb!! alhamdulillah ... dapatlah aku membute dalam kelas esok ... kalau demam tak ok ok jugak, call ayah amek bawak balik lah jawabnyer ...
 
*adakah aku demam rindu?? 
*adakah aku demam tak rindu?? (ade kew?)
atau
*adekah aku memang tengah rindu dekat kau ??
senyum kambing gitu ~~




JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment