Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 20 October 2012

Hujan Seakan Tahu Ape Yang Terbuku Dalam Hati :-)

assalamualaikum ..
hey korang ..

tau taktadi balik sekolah best giler .. sebab?? sebab balik tadi ayah amek naik motor kebetulan hujan time tu ... ape lagi dapat can lah aku main hujan .. tapi aku main hujan lain sikit, atas motor ... pernah dengar tak orang main hujan atas motor?? ermm jarang sekali eak?? dan aku lah salah sorang daripadanye.. haha bigau lah!! dah lah baru nak baik demam,, main hujan pulak tu so tak baik lah jawabnyer .. tadi exam paper sejarah 2 ... errrrr!!! amat menstress kan jiwa aku beb!! dah lah malam tu aku demam, bace buku just sekadar mane yang mampu jew ... lepas tu time nak jawab exam,, ape yang aku bace, hafal macam orang giler HAMPEHH!! tak masuk pown :'( punyelah menyiap aku ... so aku jawab yang mane aku tau jew lah ... pas tu esei sepatotnyer kene jawab 3 soalan, tapi aku jawab 1 soalan jew wei! sedih lah :'(

time-time hujan nie lah yang aku punye feeling lain macam sikit ... teringat dekat someone nie .. rase nyer korang tau kowt sapew kan?? mmm dulu kalau balik sekolah mesti dye yang excited text aku dulu ... kalau dulu aku sakit dye lah orang yang paling risau pasal aku .. ingat lagi time yang hari tu dye g kem tu, kesian dye ... dye baru 2 hari kowt kat kem dah demam .. aku tanye dye ok kew x?? dye cakap dye dah tak larat sangat .. kepale dye sakit sangat ... time tu Allah jew yang tahu aku risau macam mane dengan dye .. tapi nasib baik cikgu dye hantar pergi klinik, so dye diberi izin untuk balik rumah .. dah lah jaoh tempat dye orang kem tu ... bile dye cakap yang dye balik aku happy giler :-) tak cukup dekat rumah text tanye pasal dye, dekat sekolah pown aku call dye ... gune public pulak tu ... haha BIGAU .. aku tau dye tu tak suke makan ubat, so bile dye cakap dye dah makan ubat nampak sangat tipu! same jew lah macam aku, bile dye suroh makan ubat aku buat keras jew ..pas tu mule lah dye berkhutbah jumaat dekat aku ... hehe kelakar lah kamu!!

sambungan dibawah :-)

seterusnyer :-)

and lastly :-)

sorry .. dye taip bersepah dan tah pape jew .. excited menaip lah tu .. hehe
aku still simpan lagi mcj yang dye bagi dekat aku .. aku tak tau lah, kalau ade diantare kawan-kawan dye yang bace blog aku nie, harap bagi dye bace sekali .. bukan nak minta simpati, tapi aku nak dye tahu yang aku still sayang dekat dye lagi ...(DAH LAH AKU MENAIP NIE TENGAH HUJAN, LAGILAH LAYAN PERASAAN AKU NIE)

lepas tu dye ade buat satu macam satu tulisan, nak cakap ape pown tak tau lah .. but still cute to me :-) pengorbanan anda amat dihargai .. heee .. and dye pernah cakap jangan pernah padam bende alah tu .. so aku simpan ...


*kau akan sentiasa ada dalam setiap baris doa aku
*kau akan selalu hidup dalam hati aku
*renung-renungkanlah dan selamat beramal :-)






JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment