Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 20 October 2012

Hari Nie Keluar Pergi Library :-)

assalamualaikum ..
hey korang ...

exam ade lagi 2 minggu ... woww! lame ken?? memang lah dah name pown form 4 .. tahun depan aku dah jadi calon SPM .. macam tak percaye jew kan ... kalau aku cakap sekarang aku nie form 4 mesti ramai yang tak percaye ... soalan yang sering keluar dari mulot dye orang " form 4 kew nie?? kecik jew?? " hello i memang kecik ++ katik +++ comel okey ... haha jangan jelouse~~~ sekarang nie aku tengah berdebar tunggu si buah hati nak spm ... dye yang nak exam aku plak yang berdebar ... nanti kalau aku yang spm, aku nak dye rase macam mane aku berdebar time dye nak exam ... okey itu hanye angan-angan semate-mate .. (kalau jadi kenyataan, ALHAMDULILLAH!!:-) lagi berape hari jew dye nak exam ... aku ingat nak ajak dye jumpe for the last time sebelum dye exam ... nak  bagi semangat lah kate kan ... tapi dye maybe tak akan nak jumpe aku :-( tapi x pew ... aku okey jew :-)

so tadi aku keluar dengan budak-budak kelas ... belajar science jew pown ... pas tu tadi siap sewe satu  bilik untuk kite orang study ... maklumlah VVIP .. hehe belajar tak berape pown ... gelak, borak jew lebih ... haha ... pas tu balik kite orang pergi makan and pergi karaoke .. release tention lah kate kan ... boleh dikatekan semue mempunyai suare yang sedap-sedap ... orang putih cakap NOT BAD .. tapi yang superb sedap aku lah ... haha ... dipersilakan jelouse~~ tapi memang best lah hang tadi .... kalau dulu aku dengan __, aku jarang nak keluar .. sebab kalau nak keluar aku mesti nak dengan dye jew .. ok gedik! now aku ______, so aku boleh keluar sesuke hati aku jew .. tanpe dengar orang melarang kecuali my parents ... dye orang kalau tak kasi keluar aku kene lah patoh .. patohlah sangatkan ... semalam ibu tak kasi keluar pown dah separoh meroyan ..

*miss our sweet moment
*miss to laugh-laugh with you
*miss to rebut my bottle with you
sorry english aku berterabur bhai ..

tenyuummm :-)


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment