Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 13 October 2012

Hari Nie Keluar Pergi Library :-)

assalamualaikum ..
hey korang ... 

exam tak habis lagi ... ade 2 minggu lagi .. woww! lame kenn?? nak buat macam mane, dah form 4 .. next year aku dah jadi CALON SPM .... macam tak percaye jew kan .. kalau aku cakap skunk aku form 4 ramai yang tak percaye .. soalan yang selalu keluar dari mulot dye orang " kecik jew form 4?? " hello i memang kecik ++ katik +++ comel okey ... haha jangan jelouse~~~ kalau sekarang aku berdebar-debar nak tunggu si buah hati tu nak spm, tahun depan aku sendiri aku pulak yang akan rase macam mane dte berdebar .. and aku nak dye pown rase macam mane aku berdebar time dye nak spm ... okey itu hanye angan-angan semate-mate .. (kalau jadi kenyataan, ALHAMDULILLAH!! :-)

so tadi aku keluar ngn budak-budak kelas g library ... study science ... siap sewe bilik untuk kite orang jew tau .. hehe VVIP kate kan :-P belajar tak berape pown, borak, gelak jew lebih ... what the fool ... lepas balik dari library kite orang teros pergi makan lepas tu pergi karok ... release tention kate kan ... errr ...boleh dikatekan semue nyer mempunyai suare yang sedap-sedap .. orang putih cakap NOT BAD ... tapi yang superb sedap aku ler ... muehehe ... eah nak tau tak, kalau dulu aku dengan ______, aku tak berape nak suke keluar hang sangat ... sebab kalau aku nak hang, aku nak dengan dye jew .. ok gedik! now i am ______ .. so boleh keluar sesuke hati ... tanpe dengar orang melarang kecuali my parents ... kalau dye orang tak kasi keluar so kene patoh .. patoh lah sangat .. tak dapat nak g library pown dah separoh meroyan semalam .. hehe

*miss our moment
*miss to laugh-laugh with you
*miss to rebut my bottle with you
maaf english saye berterabor bhai ...

tenyummmm!!!


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment