Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 25 November 2012

Kejap Jew Mase Berlalu ...

assalamualaikum ...
hye korang ... 

how are you my friends ?? how your holiday ? best ? happy ? boring ? ohhh~~ jangan jeles eah, aku baru jew balik dari berjalan-jalan dengan pak lang aku dekat perak ... hehe ... actually tak dirancang pown .. kebetulan malam sebelum pak lang gerak g perak, aku g rumah pak lang ... terdengar dye cakap nak g perak ... aku nie dah lah pantang dengar nak berjalan ... mesti nak mengikut ... WAJIB !! pas tu pak lang cakap kalau nak ikot boleh tapi aku sorang jew lah yang boleh ikot sebab nanti dekat sane aku boleh tidor dengan adik mak lang ... (kak kam). nak bawak nenek dengan atok tapi bile call resort yang selalu kite orang sewe tu FULL!! maybe sebab cuti sekolah kan ... so aku dengan pak lang jew lah ...berdue jew ... mule-mule ibu tak kasi, pas tu ibu cakap kesian pulak pak lang drive sorang2 tengah malam bute ... tu yang dye bagi green light tu ... tujuan nak pergi sane sebenarnye nak g tengok mak lang aku ... dye baru bersalin ... time baru bersalin tu dye stay melake 2 minggu lebih, pas tu pantang plak dekat perak ... dekat umah mak dye lah .. memang lah bosan jalan malam-malam ... dah lah gerak pukol 12 lebih ... berdue jew? serius bosan tapi pak lang aku buat lawak lah, borak lah dengan aku so kureng lah .... boleh lah ... boleh lah ... HAHA seminggu kowt aku g berjalan dekat sane ... dapat lah sorang kawan .. name dye aisyah ... comel orang nyer ... lembut, tak macam aku ... KASAR!! (TERLARI TOPIK LAH .. HEHE)

ok balik pade entry dekat atas tu, tak sangke betol pejam celik, pejam celik dah 8 bulan 2 minggu 1 hari aku bersame dengan MUHAMMAD FARIDUDDIN BIN LOKOMAN ... macam tak percaye jew ... tapi aku nak tekan kan dekat sini yang selame 8 bulan 2 minggu 1 hari aku dengan dye aku tak pernah anggap aku couple dengan dye ... tak pernah ... aku just anggap dye kawan aku dunie akhirat insyaallah ... and dye yang jage aku lepas aku dah tak ade pape dengan zul ... selame aku kenal dye, dye tak pernah marah aku .. aku sedih dye dengar masalah aku, aku bosan, dye yang buat aku terhibur ... rase macam baru jew semalam aku kenal dengan dye ... rupe-rupenyer dah 8 bulan lebih dah ... and aku harap hubungan aku dengan dye akan macam nie sampai bile-bile ... kalau boleh sampai atas pelamin pown tak pew ... tak payah susah-susah nak cari calon suami ... WAHAHAHA ... and tak ketinggalan jugak dekat kawan aku yang PALING aku sayang si NURUL NAJIHAH BTE NAWI ... haaa banggelah kau kan aku highlight name kau .. kau pown banyak tolong aku sejak dari darjah 1 sampai lah sekarang ... susah tau nak dapat kawan macam kau ... ade pown kawan yang ketawe same-same berlambak, kawan yang menangis same-same memang susah nak jumpe ... amy and bombe pown same jugak ... aku sayang korang .. 


itu lah kami bertiga :-)
aku yang PALING-PALING kecik + pendek ... hehe 


aku dan farid .... sweet tak ?? sweet tak ?? oh ~~~  



JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment