Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Monday 24 December 2012

Alhamdulillah ... Aku Semakin Sihat ..

Assalamualaikum ..
hye korang ...
ape khabar ?? sihat ? aku harap korang sihat-sihat belake ..

 nak dijadikan cerite, aku bangun jew pagi sabtu tu, badan aku menggigil sampai tulang aku bise-bise ... aku cakap dengan nenek yang badan aku sejok + mengigil ... teros nenek minta tolong abg sebelah hantar aku pergi hospital .. tak pasal-pasal kene tahan wad emergency ... masok air satu bag ... dah lah sakit .... time dye cucuk kat urat aku tu, aku punye kaki dah terangkat sampai dekat tingkap tepi aku tu ... fuhhh lah makk !! aku istigfar banyak-banyak kali ... dah tu aku call ayah yang aku kene tahan wad ... terus ayah tinggalkan kerje dari bukit katil pergi alor gajah ... ayah minta doktor keluarkan aku hari tu jugak sebab nak bawak pergi hospital putra ... bile otw nak balik umah nenek badan aku dah tak panas .. pening pown tak dew lagi ... lepas tu ayah tanye nak ikot ayah balik rumah kew nak tinggal umah nenek ? kalau tinggal umah nenek ade orang jage, kalau ikot ayah balik kene dok rumah sorang-sorang sebab ibu keje ... so aku pown cakap nak duduk rumah nenek ... tengahari tu aku tertido ... bile bangun jew terus pening kepale ... badan panas giler pas tu terus muntah-muntah ... aku mcj ibu bagi tau yang aku demam balik .. petang ibu balik kerje terus ibu balik umah nenek bawak aku pergi klinik lagi sekali ... doktor tu cakap aku kene jangkitan kuman dekat usus dan demam panas ... mmm ibu risau gilerr ... kesian kat ibu dengan ayah ... ulang alik ... dah lah jaoh ...  lepas jew balik dari klinik tu ibu suroh pack barang balik bukit katil ... aku pown balik lah ... tibe-tibe malam tadi nenek call suroh bawak aku balik kt rumah nenek sebab ade bende nak buat ... rupe-rupe nyer aku sakit bukan sebab sakit biase ... ade cerite disebalik nyer ... tapi bile dah pergi berubat baru ok .. alhamdulillah ...

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment