Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 22 December 2012

Haaa !!!! Sakit Perot Pulak Malam-Malam Macam Nie !! Haaaa !! Stresss Aku !

assalamualaikum ...
hey korang ....

huwaa !!~~ sekarang pukol 1.35 A.M .. tetibe pulak aku boleh sakit perot ... pahal nie ?? muleh-muleh giler .... haaa ~~ tolong ... eah kejap ! dalam tengah sakit nie aku belek-belek lah blog member-member ... saje jew tengok ape yang cerite dye orang share kan ... tapi aku ternampak 1 blog nie, selalu jugak aku stalker blog dye ... tapi ! bile aku bace aku sakit hati ... sebab she story about my mr. EX ! eah aku tak jelouse ok .. CEMBURU BUKAN SIFAT KU ... tapi aku sakit hati bace ape yang dye tulis ... sebab ape yang dye tulis tu tak macam mr. EX aku bagi tahu ... eah mr. EX ! kau nie betol player kan !! tak cukop dengan pempuan yang kau ade sekarang, kau nak mainkan hati budak tu ... eah come on lah ! cube kau jadi matang wei ! sane kau nak, sini kau nak ... ciss ! you are too greedy man !! dah puas kau mainkan hati budak tu kew ? dulu aku tanye sampai berani bersumpah bagai ... aku simpan lagi mcj kau tu mr. EX ... jangan sampai aku upload dekat sini .. nak tunjuk sape sebenarnyer kau ... ok maybe salah aku ... sebab aku kau jadi macam nie kan ... tapi tak payah lah sampai berani nak BERSUMPAH !! aku tau semue salah aku .. tapi kalau betol sebab aku, jangan lah sampai nak mainkan perasaan perempuan yang lain ... nak-nak budak tu baik .. maybe dye tak berape kenal kau ... berbanding aku .. kalau ikot tarikh perkenalan kite, aku dah kenal kau selame 1 year, 4 months, 3 weeks and 3 days ... aku faham perangai kau macam mane .. and aku tahu kau pown mesti tahu perangai aku macam mane ... tak tau lah kalau selame kite kenal kau buat tak tahu jew ... sekali lagi aku nak cakap, aku bukan cemburu kau dengan sape pown ... tapi aku tak suke lah kau punye perangai yang sekarang .. cukoplah aku ade farid sorang ... at least dye dapat jage aku dengan elok .. lebih elok dari kau jage aku ! seriously aku tak pernah menyesal kenal dengan kau ... tapi kecewe jew dengan kau ... dah lah kau layan aku terok giler !! puiihh !! sayang aku konon ! 

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment