Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Tuesday 18 December 2012

Wahh Teringat Time Nak Amek Result Dulu

assalamualaikum ..
hye korang ...

ape khabar ?
 dah makan ?
hei ! tau tak tadi banyak giler post-post pasal nak amek result PMR .. teringat pulak dulu aku tahun lepas ... giler lah !! aku rase hari tu memang macam mimpi .... kenape ? sebab aku target 3A jew pown ... Allahuakbar !! hampeeehhh !! dah tu time amek result tu aku yang  bukan aku yang pergi, aku suroh parents aku yang amek kan dekat sekolah lame kat merlimau tu ... time tu aku dekat rumah nenek ... isshh !! tak duduk diam aku wei ! keluar bilik, masuk bilik ... macam kucing hilang anak orang kate ... makan tak selere ... hari tu jugak hujan lebat giler ... wahhh ... seakan-akan tahu jew macam mane result aku tu ... waaa ~~ dalam pukol 12 lebih macam tu ibu call rumah nenek ... suare macam happy... tapi bile ibu cakap ' tahniah akak dapat 1A,7B .. '  terus aku menanggis ... sebab ape yang aku target tak tercapai ... aku pown call ex aku ... nangis giler-giler .... cakap ngn dye result aku tak macam yang aku cerite dekat dye, tak macam yang aku target .. lepas tu dye tenangkan aku then cakap ' tak pew, spm kan ade ? dulu B pmr lagi lah terok tau syg ... dah tak nak sedih-sedih ' aku nangis 2 hari berturut-turut ... aku tau ibu cakap macam tu sebab tak nak aku sedih ... lepas tu ibu cakap ' tak pew lah kakak ... ibu tak marah pown ... sebab ibu tahu kakak dah buat yang terbaik kan ? ' terus aku diam then suroh ibu datang umah nenek ngn ayah ... bile ibu sampai aku nangis jew ... then ayah cakap nak pergi check balik result aku dekat jabatan pelajaran ... untuk subjek yang aku target jew lah ... tapi mak ngah kate tak payah sebab jadikan result pmr nie sebagai pembakar semangat untuk spm nanti ... insyaallah ... aku akan buat yang terbaik untuk spm nanti ... aku nak adik-adik aku berjaye jugak ... so nanti dye orang boleh jadi kan aku sebagai inspirasi dye orang ... even aku nie garang macam singe doe ... hehe

* good luck korang yang ambil result besok ..
* aku faham ape yang korang rase malam nie .. hehehe

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment