Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 16 December 2012

Telinge Ku Bengkak Tibe-Tibe :(

assalamualaikum ..
hey korang ...

khai fahalukum ?? haaa ~~ faham idok ?? maksud nyer ape khabar anda semue ?? eah jangan tak percaye aku nie ex student sekolah arab tau .. since standart 1 untill mid year form 3 ... lepas tu aku pindah sekolah kat sekolah smk bukit baru .. eah terlari topik pulekkk ... :p ok nak cakap nie kan hari tu mak cik aku meninggal kan kan ?? ok pagi tu aku bangun tetibe jew hati aku tergerak nak pegang telinge belah kiri aku ... bile pegang jew, aku rase satu benjolan yang not bad besar lah kan ... eah makk aiii !! terperanjat aku beb ! first sekali aku menjerit pas tu baru lari dekat nenek ... cakap telinge aku tetibe bengkak ... napew eak ?? belum sempat nenek jawab aku dah lari call ibu ... cakap telinge bengkak... maklum lah, ibu den kat bukit katil, den kat kampung rumbia .. ibu pesan suruh ude bawak pergi klinik, pas tu tak jadi sebab malam tu nak tengok bola ...hehehe ... aku tak nak lah pergi ngn ude ... nak pergi ngn ibu ... so tadi ibu ngn ayah datang ... aku pown teros ajak pergi klinik .. mase otw g klinik tu, ayah cakap ' haaa .... tu lah mak gee (arwah) dah jentik telinge sebab degil kan ... kuat melawan ... ' aku pown buat muke banggang jew .. hehe last-last bile dah jumpe doktor, doktor cakap ade masalah kelenjar ... kelenjar ?? ok wat-wat faham jew ok .. 

 * so thats all ... saje nak share ngn kawan :-) lagi pown nie kan blog aku .. hehe

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment