Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 29 December 2012

Udang Karang Ku Yang Encem ... :)

assalamualaikum ...
hye korang ...

jangan terkejut pulak bace tajuk aku yang dekat atas tu ... hehe .. ade ke patot udang encem ... ade kew udang encem ?? sape kate tak ade ? ade lah ... my yayang lah udang tu ... wahaha ... aku suke panggil dye udang ... sebab kawan dye cakap panggil udin susah, so panggil udang ... choii betol depa tu nohh ... cabai mulot tu sat, baru depa tau sapa udang sapa udin .. hehe ... ok nak dijadikan cerite tadi ayah ade beli banyak anak udang .. udang ape ? jangan tanye sebab aku tak tau ... yang aku tau tu anak udang :p .. ayah saje jew beli anak udang tu sebab nak bagi udang karang aku tu berkawan ... kesian dye sekor-sekor dalam akuarium yang comel tu ... tu lah dulu baik-baik beli 2 ekor yang dye pergi sembelih kawan dye tu buat pa ... kan dah menjande ... ish ish ish .... ayah letak name udang tu amante ... alahhh, yang dalam cerite marimar tu ... haha tak ade kaitan langsung lah ... laa ni pula ayah tukar name dye syukri .... syukri ?? eah ape jenis name tu ?? tak pe lah udang tu pown boleh dikatekan kesayangan ayah ... kalau nak tahu udang tu dulu aku bele kecik jew ... sekarang dah besar pown ... kepit orang pown dah pandai ... nakal !! aku beli dekat pasar borong dekat-dekat dengan melake central tu .. pasar borong ... tak silap time tu hari raye ... ibu punye kawan nak datang rumah nak beraye ler konon ... so ibu suruh bawak semue adik aku pergi pasar sebab nak beli barang memasak lah kan ... lagipun kite orang adik beradik jarang dapat pergi pasar besar macam tu ... tu pown bile masok macam orang gayat doe ! tibe-tibe aku ternampak sorang pak cik nie jual udang karang ... ade yang kecik, ade yang paling besar !! aku datang dekat pak cik tu tanye ' pak cik jual kew ? dye cakap a'ah ... nak try bele ? pak cik jual kat adik due ekor rm 1.00 jew ' aku pulak terkejut sebab ingat due ekor rm 10.00 kew ?? terus panggil ayah cakap nak bele udang karang ... tau ayah aku cakap ape ? dye cakap aku gile kew nak bele udang karang ... puas aku pujuk last-last, ayah kasi jugak ... hehehe ... bile pak cik tu tanye nak berape ekor ? aku cakap ' 2 ekor pak cik !! saye nak bele kasi besar lepas tu nak panggang ... ' tergelak pak cik tu dengar ... dye cakap tak ape hobi baru ... betol jugak pak cik tu cakap .. lepas nie sape-sape yang nak bele udang karang, pergi cari pak cik tu dekat pasar borong tu ... kalau ade lagi lah pak cik tu ... kalau tak ade korang pandai-pandai lah cari dalam sungai kew ape kew eah ... haha 

dekat bawah tu ade gambar-gambar udang aku tu ... see :)












" hai name saye amante "




cube korang tengok betol-betol ... atas kepale dye ade anak udang kan ? hehe dye nak berkawan ler tu ... :p




JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment