Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 26 January 2013

Aktiviti Aku Di hujung Minggu

assalamualaikum ...
hye korang ...

so .... hari nie hari sabtu ... semalam hari jumaat kan kan ... so aku dengan familia semue pergi make-make ... make ikan bakar ... uuuhhh ~~ sedap giler .... semalam actually aku dengan family aku sampai lambat .. sebab kite orang sosat .. haha tak logik duduk melake jalan dalam melake pon boleh sesat .. bukan sesat ape, kite orang tak tahu kedai mane yang atih nak bawak pergi makan tu ... atih, nenek, nek yang and semue dah sampai dulu sebab dye orang awal ... cari kedai punye lah payah ... last-last jumpe jugak ... wahhh ... tepi sungai ... time tu air tengah pasang ... angin kuat bhaii ... mau tertido aku time makan semalam ... tapi tabahkan hati jugak nak makan ... wahaha .. TEROK !! macam-macam ade ... nanti korang tengok lah sendiri gambar yer ... wehehe (dengki dengan korang) pas tu time aku sampai je dah ade tempat untuk aku ... waahh ... lagi best doe ... sampai je terus makan .... duduk sebelah angah dengan atih ... ok family aku memang happening ... meriah ... sporting ;) and so on ... 

gambar di bawah :)


haha nampak gedik kan ? :p kesah pulak aku 




angah and me


ibu and nek yang ... korang hadoo ?? 




my familia :) (sebelah aku tu atih aku)



hok alohhh .. gedikk nenek ku ... haha








comel kannn ...

ok kami berdua memang comel :)

atih, nek ngah and tok ngah ;)















haha gambar makanan tak nampak nyer ... gambar kite orang je penohhh ... tak suke ?? aku aku kesahhh ?? 


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment