Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 27 January 2013

Malam Minggu Aku :)

assalamualaikum ...
hye korang ...
ape khabar ? sihat ??

malam tadi malam minggu ... so korang buat ape je ?? mesti ade yang lebih suke duduk rumah tengok drama melayu kan ?? ade jugak yang keluar ... mesti ramai yang pergi uptown lah ... DP lah .. MP lah .. yelah nak tengok wayang, main bowling lah ... macam-macam lah ... so aku malam tadi keluar pergi uptown ... haha uptown lah sangat kan ... ;p yelah duduk rumah je bosan lah kan ... keluar pukol 8 lebih macam tu ... balik pukol 2 pagi ... serious langsung tak perasan dah pukol 2 pagi ... mati-mati ingat baru pukol 11 ke, 12 ke ... haha TEROK !! selain tu ade lah jugak jalan-jalan merate tempat ... sane sini ... dah masok uptown tu memang wajib lah beli pape ... haha masing-masing pau ibu aku ... err -.- TEROK !! adik aku yang lelaki tu lorat nak jersi tu, jersi nie lah ... last-last adik aku yang perempuan last tu nak jugak jersi macam abang dye ... hoho angin je ibu aku ... dah lah bende yang dye nak tu saiz untuk dye tak ade ... seboleh-boleh dye nak jugak ... berposak ibu aku pujok suroh minta bende lain ... last-last dye minta beg duit cartoon dengan jersi ape tah ... alah, budak-budak ... tak payah beli yang mahal pown tak ape ... hahaha hawaw jadah ! aku plak  ? aku nie jenis yang susah nak minta pape dari orang ... kalau aku nak sesuatu bende, aku akan pendam je .. selagi ibu tak tanye ' akak tak nak beli pape ke ?? ' selagi tu lah aku akan diamm je ... nak buat macam mane, dah perangai aku macam tu ... eah kire ok ape sape yang jadi BF aku ... sebab jimat duit dye beb !! haha ade sesetengah BF nie dapat GF yang suke meminta ... nak itu, nak ini ... last-last BF benggang BF tinggal kan .. cari GF lain ... hahaha gasak kau lah nakkk :p














actually gaambar-gambar nie aku amek dari internet ... even amek dari internet, ape yang korang tengok nie same je dekat tempat yang aku pergi semalam ... sape orang melake dye tahu lah kan .. yang bukan orang melake tu, rajin-rajin lah datang melake ... jalan-jalan orang cakap ... melake best ape ... macam-macam ade beb .. tak percaye ?? ce try datang :) haha dah promote negeri sendiri nampak ..


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment