Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 1 February 2013

Febuari

assalamualaikum ...
hye korang ...
ape khabar ?? sihat ?? kurang sihat ??

eah kejap jew kan dah masok bulan Febuari ... macam tak percaye jew kan ?? zaman sekarang mase berlalu dengan pantas ... orang cakap akhir zaman ... betol jugak tu ... dah macam-macam kite dengar kan ? hampir semue tanda-tanda kiamat dah ade ... Masyaallah ... takot nyer ... so kawan-kawan, jangan lupe solat .. buat amal ibadah .. sebab korang sendiri tau kan solat lah bende yang pertame akan disoal kat padang mashhar ... pejam celik, pejam celik jugak aku dengan kawan yang se-batch dengan aku semakin hampir dengan SPM ... wahh .. berdebar weii !! berdebar !! kalau dulu UPSR dapat 1, 2 A ' tak ape ... PMR ade ... ' lepas tu PMR dapat 1, 2  A jugak ' tak ape ... SPM ade lagi ' itu tak bermakne gagal sekali, gagal selamenyer ... tapi yang buat gagal selamenyer TAK USAHA !! dan kalau dah tak usaha mesti result terok ... so study .. study ... dan study ... fiuhhh ... tahun akhir !! tak ape korbankan sikit mase untuk SPM ...    macam tak percaye jew yang aku dah nak SPM ... rase macam dalam alam form 4 jew ... main-main lagi .. gelak-gelak lagi ... wehehe .. even aku main-main, gelak-gelak, pelajaran tak pernah aku abaikan ... 
hari tu aku tanye zul dah dapat amane-mane tawaran ?? dye cakap ade ... bahagian ape jadah tah ... ade berkait dengan nursing jugak lah ... time dye bagi tau aku, aku rase macam tak percaye jew ... tapi bile dengar balik care dye cakap memang betol ... wahhh ~~ pelik jugak dye pown nak jadi nurse macam aku kew ?? muehehe .... dah tu aku tanye lah ' terime ke tak ?? ' dye cakap ' tak .. ' kenape ?? ' 'sebab yang tu swasta punyer ... ' aku pown owh ... ' tak payahlah terime kalau swasta ' korang sendiri pown tau kan yang swasta kuat main dengan duit ... ape orang cakap NO MONEY NO TALK lah ... :) so sekarang dye tengah tunggu mane-mane tawaran yang lain ... yang si faizal pulak dapat kolej komuniti merlimau ... jaohhh :( bile dengar rase macam tak syok pulakk ... haii haii ... yelah dye dah lah duduk cheng, dapat dekat merlimau ... confirm duduk hostel lah ... aku tak suke dye kalau dapat jaoh-jaoh ... nanti nak ajak keluar susah meyh ... al-maklum lah kite nie dalam proses nak dapat lesen L ... wuwuwu ... eleh, L je kowt ... ok tak ape memang L je pown ... so ade aku kesahh ?? lepas L baru ler P ... wehehe .. so lepas nie makin kuat lah kaki aku nak merayau ... tapi ibu awal-awal dah cakap moto keluar je, kunci ibu pegang .... huuwaaa !!! nanak macam tu lah ibu .... tak ape lah, korban kan lah sikit rase nak berjalan tu .. haha so thats all for today ... thank you :)

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment