Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 8 February 2013

Tak Sangka :)

assalamualaikum ...
hye koranggg :)

sejak hari isnin hari tu kot hujan je dekat melake nie ... sejuk dah macam dekat cameron u olls ... hahaha betol tak tipu :p .. bile nak tidur malam susah betol nak tido ... sebab ape ?? sebab bergayut dengan someone ... wehehe ... siapakahhh ??? ENTAH ! hari tu dye selalu call aku time malam ... time aku nak membute pulak tu .. hehe tapi layankan aje ... yang bagus nyer, bile dah dok melayan dye tu mate terus tak mengantok ... (gedikk!!) bebel tu ... bebel nie ... tibe-tibe terkeluar cerite pasal dulu-dulu ... oh men ... tah macam mane boleh terkeluar agaknyer ... care dye cakap macam nak aku balik je ... aicecehhhh perasan ! dye cakap dye ingat lagi makanan and minuman favourite aku and semue pasal diri aku ... warne favourite aku ... bile tanye ape yang aku suke ? dye jawab dengan confident ' nasi goreng cili padi and teh ais ' aku try lah tipu, cakap ' eah ! mane datang teh ais dengan nasi goreng cili padi ?? tak suke lah ... tengok kejap pan je dah lupe .. ' buat suare mengajok ... :p dye pown cakap ' jangan nak tipu eah ... dulu tiap kali zul tanye dah makan ? mesti ika cakap dah, nasi goreng cili padi dengan teh ais ' haha itu jam memang tak boleh nak tipu lagi lah .. memang dye ingat semue tu ... lepas tu ade ke patot dye cakap nak photostat banyak-banyak surat yang pernah aku bagi dekat dye, then nak tampal dekat merate tempat dalam sekolah ... supaye orang tau aku dye punye gf .... errrr ... sewel -.- aku takot jugak dengar dye cakap macam tu sebab dye nie kadang-kadang buat bende diluar jangkaan aku .. haha bahaye mamat nie ... dye janji nak belanje aku makan .. wee ~~ dye tau aku suke makan, sebab tu dye nak ajak aku keluar makan (salah satu faktor aku gemok) hehe :) tak sabar lah nak keluar dengan dye ... dah lame kot tak jumpe dye ... induu ! ramai yang cakap muke dye dah berubah sekarang ... ape yang berubah pown aku tak tau lah ... itu jam aku nak pau dye macam-macam ... tunggu je lah yer :p

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment