Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 25 January 2013

Cerite Tadi

assalamualaikum ...
hye korang ...

ok ok ... hari nie aku nak cerite pasal tadi ... pasal semalam korang dah tau kan ?? ok pagi tadi macam biase sekolah akan buat bacaan yassin setiap pagi jumaat ... so pagi tadi dalam pukol 6.50 macam tu aku tunggu si najihah ... bile dye sampai je dekat sekolah aku nampak dye jalan slow semacam dan kelakar like a robot ... wahahaha ... oppsss ~ ~ terlebih sudah .... dye datang dekak aku dan blablabla cerite dekat aku pasai apa dye jalan macam tu .. bile dah dengar dye cerite aku pown seperti biase akan cakap ' ohhhh ~ ~ ' bile dengar rase takot jugak beb ! tapi aku tak boleh tunjuk yang aku takot depan dye ... sebab kalau aku takot, dye lagi takot ... so bile aku berani dye pon akan jadi berani ... itu guna nye kawan ... :) lepas je mace yassin, masuk kelas macam biase ... naik tangge yang bergunung tu ... dengan si mak cik yang mude tapi jalan terhegeh-hegeh ... haha tak ape ... orang sakit ... kite kasi chance kan ... masuk je kelas kite orang duduk dekat meja macam biase .. tibe-tibe nampak dak yati masuk kelas sambil pegang tangan kawan aku ... tah sape pon aku tak perasan ... dye jalan tak pandang dekat tempat aku pon ... dye terus duduk tempat dye .. sekali pon tak pandang belakang sebab dye nampak bende yang dekat si najihah tu !! ohhh !! aku tau dah tapi budak nakal kan ... aku kat belakang pon saje je nak sakat dye try-try pangil name dye ... nak suruh dye pandang belakang ... langsung dye tak pandang wei !! betol-betol dye tak berani ... si najihah tu pulak sedih sebab si yati tak nak pandang dye ... haha aku tak tau .. tak tau ... :p lepas tu time najihah letak kepale atas meje, tibe-tibe dye bangun dengan mate besar !! aku tanye jia kau ok tak ?? dye cakap eah belakang aku dah tak berat lah ... bende tu dah tak ade ... fiiuuhhh !! lege aku dengar ....
so .... setakat nie je kot ... nak cite banyak-banyak 3 muke pon tak tentu habis lagi .. hehe

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment