Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Thursday 24 January 2013

Kisah Semalam Paling Terok :(

assalamualaikum ...
hye korang ...

korang ape khabar ?? lame dah aku tak update cerite dalam nie ... macam biase, BUZY ... bz dengan study, bz dengan nak amik lesen ... haiyoo ~~ manyak penat + fening maaa ... so update pon time free macam nie ... hari nie kan 1 malaysia cuti sebab sambutan maulidur rasul ... so nak dijadikan cerite, semalam hari paling tak best !! sebab ?? sebab semalam ramai budak kat sekolah aku kene histeria ... antara nyer ialah kawan baik aku sehati sejubuq si najihah tu and jiran kesayangan aku si hayati tu dan amy ... tapi amy tak terok macam dye orang berdue ... amy just macam kene tempias jew ... alhamdulillah ... nak dijadikan cerita lagi, mule-mule yang kene akak form 6 ... time tu kite orang nampak cikgu awanis (cikgu bm) lari pergi dekat kelas form 6 tu ... time tu semue tengah kecoh kate ade histeria ... dalam hari yang same, hari tu ade merentas dese ... so aku, najihah, hayati semue pergi surau nak tukar baju sukan ... tengah tukar tu, kite orang semue dengar suare menjerit ! kuat giler ... semue diam je ... eah .... sape tak takot kalau dah macam tu ... tapi masing-masing beranikan diri sebab orang cakap kalau takot lagi senang nak kene bende tu kan ... so kite orang wat tak tahu and cepat-cepat tukar baju naik kelas ...
bile dah naik kelas, aku nampak perubahan dekat si najihah ...dye dah start diam ... termenung dekat meje ... aku pon tanye lah

aku : eah kau ok tak jia ??
jia : aku tak nak lari lah ptg nie ... aku nak balik ...
aku : eah ? betol ke nak balik ??
jia : aku nak balik ... badan aku dah mengigil ...
aku : mengigil ?? (terus aku amek duit syiling suruh dak amy call mak dye sebab aku dah tau yang dye akan kene... sebab tanda-tanda dye aku dah jelas nampak)
jia : eah tangan aku sejuk wei ...
aku : meh tangan kau .. (pegang and hujung jari dye semue sejuk giler) eah jia bace ayat kursi jia ...bace ..
jia : aku tak larat wei ... aku tak larat ... aku dapat rase bende tu ade kat sini ... ika bende tu ade dekat sini ...
aku : (pegang tangan and bahu dye bace ayat kursi .. tengah-tengah dye cakap tak larat tibe-tibe dye pengsan jatoh dari kerusi)

bile dye dah jatoh tu terus aku jerit and pangku kan dye ... dye pengsan !! kawan-kawan semue datang kat tempat kite orang ... aku kejut dye ... tibe-tibe dye bangun menjerit dan hampir-hampir cekik leher aku ... dye tarik tudung aku sampai aku terpakse berkasar dengan dye ... tampar tangan dye sebab nak dye lepaskan tudung aku ... fuhh !! aku puye terperanjat sebab tibe-tibe je nak cekik aku .... kawan yang lain semue tolong pegang dye ... aku pulak memng kene ade dengan dye kalau time-time macam tu ... sebab aku dah biase dengan dye ... mane tak nyer dari form 1 dye kene aku lah yang teman dye (dekat sekolah lame dulu) sampai lah aku keluar asrama tak dapat lah nak tolong kalau dye kene kat asrama ... kawan yang lain ade kan ... so, semalam aku sedih giler ... aku nangis time duduk atas pehe dye .... ade akak form 6 tu cakap jangan nangis ... nanti lemah semangat ... aku nangis bukan sebab lemah semangat ... tapi aku sedih kawan aku kene macam tu ... sekse dye ... time dye meronte-ronte tu dye cakap kat aku ' ika tolong aku ... aku sakit ... panasss .. ' aku jawab lah ' aku tak boleh tolong kau sebab sekarang kau bukan kawan aku ' sebak weiii ... cikgu zahari pon suroh aku teman kan dye sepanjang nak rawat dye ... bile nampak dah ok, aku suruh mengucap dye mengucap separuh jalan je ... yang lain dye tak nak ... sebab tu bukan dye ... ade jugak dye cube nak patahkan ibu jari aku ... dye pulas kuat-kuat ibu jari aku sampai aku pon menjerit ... tangan aku dye cakar ... habis calau-balau ... eah nasib tu bukan dye ... boleh lah aku tepok tampar tangan dye ... maki-maki dye ... hehehehe sebab kalau dye normal, aku tak dapat nak maki-maki tepok tampar dye .. sayang punye pasal wooiii ... wahaha ... tak ape lah asal kan sekarang kau dah ok ... dah lame dye tak kene histeria sejak masuk smk bukit baru ... tapi tahun nie pulak boleh kene ... dalam mase yang same beramai-ramai yang kene .. mesti ade orang yang dah buat salahkan sampai bende tu mengamuk .. 
wallahhualam ...



JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment