Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Friday 4 January 2013

Kelas Baru ku :)

assalamualaikum ...
hye korang ...

hehe dah berape hari nie aku tak update blog ... maklum ler calon spm ... kene kurangkan blog-blog nie, pesbook-pesbook nie ... kalau tak nanti ayah aku mesti ugut ... dan ayat dye berbunyi macam nie ' online lah puas-puas ... esok ayah cabut wifi tu baru kau tau ... dah lah nak spm tak lame lagi ' eah, lame lagi ape ... hehe ... seriously naik jew cuti aku dah start bz ... dekat sekolah macam-macam lah ... dah lah kelas aku tingkat paling atas ... ya Allah ... punye lah sikse aku nak turun naik kelas ... kalau time sc, kene turun pergi dekat makmal ... dah ler jaohhh !! basah ketiak doe !! eeee ~~ dah tu kalau seni kene turun jugak ... eah senang cite semue budak kelas aku malas lah nak turun naik tangge yang banyak macam tu ... mengucap-ngucap kite orang ... bukan mencunggap-cunggap tau ... haha ... yang paling terok sekali kalau nak terkucil ... tandas jaoh ... yang paling dekat pown boleh jadi paling jaoh ... sebab shortcut nak pergi tandas kene tutup .. ade 1 pagar yang memisahkan antare kelas aku dengan tandas block sebelah .... contoh macam aku pagi tadi, dah ler sakit perot ... tandas jaoh nauzubillah ... tak pasal-pasal kene tahan sakit ... :( duduk kelas baru nie yang best dye kalau time angin kuat .... fuhhh ... angin sepoi-sepoi bahasa ... mengantok aku dibuatnyer ... dalam 3 hari sekolah nie lepas jew rehat wajib aku tertido ... nak-nak lagi kalau time sc ...hehe memang mase yang sesuai untuk tidur ... lagi pown cikgu yang ajar tu pelik sikit ... dye tanye budak-budak soalan tapi belom pape lagi dye dah jawab soalan yang dye bagi tu .... ish ish ish ... kadang-kadang sebab tu lah yang buat ramai tidur time sc ... ape orang mude cakap BORING ~~ kalau math memang aku tak berani nak tidur sebab azam aku nak past exam math ... lagi pown kalau nak ikotkan tahun lepas aku past paper math sekali jew ... tu pown genap-genap lulus ... yang selebihnyer gagal .. wahaha ... ape nak jadi aku nie ... result dah cantik-cantik sekali tengok math ... hancussss ~~ ok lah sampai sini saje ... lepas nie kalau ade cerite best-best aku share lagi yer ... bye .. ;)

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment