Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Tuesday 1 January 2013

Selamat Tahun Baru ... (2013)

assalamualaikum ...
hye korang ...

masih tak terlambat lagikan untuk aku ucapkan selamat tahun baru ... yeah ! sekarang dah 2013 ... so ape azam korang ? azam tahun lepas dah tercapai kew tidak agak-agaknyer ?? kalau aku .... (berfikir sejenak) owh,, rase nyer macam ade yang tercapai and ade jugak yang tak tercapai ... yang mane tahun lepas punye yang still tak tercapai tu aku harap tercapai untuk tahun 2013 nie ... especially ... for spm nanti ! yeay !! aku nie dah jadi calon spm ... insya Allah ... so malam semalam mesti ramai yang keluar pergi celebrate new year eak ?? buat ape lah dok enjoy dekat luar tu ... daripade pergi celebrate kat luar tu baik join ceramah dekat masjid-masjid ... muhasabah diri sikit ... :p .. so malam semalam jugak nenek ade buat kenduri sikit ... untuk aku sebab nak exam kan sekali jalan dengan kenduri tahlil arwah ... mmm aku tengok nenek yang excited buat tu, buat nie untuk aku sebagai calon spm ... tapi aku ?? haha nampak tak permainan dye di situ ... nenek berharap yang aku dapat result yang cemerlang untuk spm ... even pmr aku boooo ~~ tapi tak lah terok mane, 1A yang lain B and 1C (math of course) ... pape pown terima kasih dekat nenek sebab terus terus dan terus memberi aku semangat ... i want be like my granny ... even dye bergelar ' nenek ', tapi dye tak serupe macam nenek ... orang lain nenek duduk rumah jage cucu ... tapi nenek aku yang belah ayah nie duduk office bz dengan paper work ..  ohhh ~~ sebagai cucu aku turut bangge woo ... baru-baru nie nenek dapat anugerah khidmat cemerlang dengan peratus 98% ... tahniah nenek !! ika akan jadikan nenek sebagai inspirasi ika ... :) .. ok lah setakat nie je lah yer ... aku harap tahun 2013 akan lebih lebih dan lebih bermakne bg aku tak lupe dengan kawan-kawan semue ... ingat, SPM coming soon :)

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment