Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Saturday 5 January 2013

Today Punya Story Maaa

assalamualaikum ...
hye korang ...

hari nie hari sabtu ... ape program korang eak ? ce share .. ce share .. ok aku hari nie nak pergi shah alam ... saje jalan-jalan ... lagi pown ibu cuti kan ... tau tak pagi tadi aku benggang giler dengan satu hal ... pasal kueh tiow goreng ... bukan ape, aku bukan jew polisterin tu tengok mee dye ... alahai !! menyampah pulak ... ade ke patot dye punye tauge tu dah serupe macam lori tauge terbalik ... banyak giler ! aku bukan tak makan tauge tapi dah banyak macam tu sape nak makan ?? rase ape jew kalau makan tauge banyak-banyak ... eah jangan kasi aku jumpe dengan orang yang masak tu ... kalau jumpe memang aku complain kat dye ... yang dye tu nak berniage kew nak bagi orang mati makan tauge banyak-banyak ?? err ~~ eah eah !! tadi kan aku terBUKAK blog lame aku ... wahhh ... seriously best pulak bile bace balik ... semue cerite dalam blog lame tu jadi kenangan jew ... best best best !! haihhh ~ macam mane lah boleh lupe password blog tu ... haram jadah betol !!  ( http://norafiqahsahaja.blogspot.com/2012/02/alhamdulillah-sudah-7-bulan-akhir-nyer.html ) aku rase link yang atas tu cerite yang paling best kowt ?? sebab semue cerite best-best sangatlah ... tu zaman dulu-dulu ... haha tak sangke aku nie jenis setie jugak eak ... wahh malu nyerr ;p ... kalau rajin cube lah bukak ... jangan follow blog tu ... sebab blog tu dah terlupe blog ... kalau nak follow, follow blog aku yang sekarang nie ;)


JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment