Daisypath Anniversary tickers


Get your own Digital Clock

HAI SAYA NOR AFIQAH BINTI NOR AZMI. SI KATIK YANG GARANG PLUS PLUS COMEL .. SORRYLAH BLOG IEYKA TAK BERAPE CANTIK SANGATLAH.. HOPE KORANG SUDI NAK FOLLOW BACK YER ..

Sunday 6 January 2013

Saat Nya Kini ...

assalamualaikum ...
hye korang ...

so, hari nie hari ahad kan ? pergi mane jew ?? tak kan duduk rumah jew ?? hehe .. so tengahari karang aku nak keluar dengan my familia ... shoppingtime !! $$$$ haha melaburrr ~ ~ wahh tajuk entry macam something serious jew ... hehe .. ok nak tau something tak ?? dalam berape hari nie aku text dengan someone ..... who ?? girl or guy ?? tettt !! secret baby !! muehehe ... ok dalam text orang tu janji nak bagi aku coklat .... wawww ... wink wink ... tapi bile fikir-fikir balik betol kew dye nak bagi ?? kalau betol dye nak bagi bile ?? orang tu cakap tunggu dye datang sekolah baru dye bagi ... owh macam tu ?? ok tak pew kite tunggu jeng ... kalau dye tak bagi aku ketok-ketok kepale hotak dye ... haishh ... yang aku pelik tu tah macam mane kite orang boleh rapat balik ... err ... something wrong lerrr ... tapi tak ape ... even kite orang tak ade something yang special tapi kite orang still kawan ... huhh ? KAWAN ??

JANGAN BACE JEW,, KOMEN, DAN FOLLOW LAH YER ..

No comments:

Post a Comment